دهمرده: در برخورد با آقازاده‌ها و مفسدان اقتصادی همچون خلخالی باشید

خبرگزاری فارس: حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی امروز (چهار شنبه 18 تیرماه 99) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: از مسؤولان در رابطه با راه‌آهن چابهار و زاهدان تشکر می‌کنم.

وی افزود: اعتماد به مستکبران حقیقتا خطای نابخشودنی است و چرا این همه انفعال و وادادگی از خود نشان دادید.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نوسانات قیمت کالا‌های اساسی گفت: گرانی کمرشکن و افسارگسیخته در ابعاد مختلف بازار، مسکن، خودرو، سکه و ارز مردم را رنج می‌دهد و ضررت دارد که در برخورد جدی با مفسدان دانه درشت و آقازاده‌ها همچون مرحوم خلخالی عمل کنید.

دهمرده با بیان این که مجلس باید به وظیفه ذاتی خود عمل کند خطاب به هیأت رئیسه مجلس گفت: اشرافی‌گری سم مهلکی برای جامعه است. سوء مدیریت، تبعیض و بی عدالتی در ابعاد مختلف به چشم می‌خورد و مشکل کشور امروز قبل از کمبود منابع، توزیع نامناسب منابع است؛ بیکاری، معیشت و گرانی افسارگسیخته آستانه تحمل مردم را بریده و مجلس هر چه سریع‌تر در این خصوص چاره‌اندیشی کند.

وی با تاکید بر این که باید به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت حق و حقوق مدافعان سلامت به ویژه در استان سیستان و بلوچستان توجه شود، گفت: کمبود تجهیزات در آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌هاه باید رفع شود و وزارت آموزش و پرورش در رابطه با کنکور، عدالت آموزشی، رتبه‌بندی معلمان و اعمال مدرک مجدد نهضت سوادآموزی‌ها، خرید خدمتی‌ها، حق التدریسی‌ها و... تصمیم جدی بگیرد و آن‌ها را از بلاتکلیفی دربیاورد.

وی خواستار توجه به موضوعاتی همچون گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان، اجرای کامل بسته آب شامل انتقال آب از دریای عمان، آب ژرف و ... شد و افزود: رفع حاشیه‌نشینی و تصویب منطقه آزاد سیستان، رفع مشکل فاضلاب این استان و مناطق آزاد و مناطق مرزی ضروری است.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی همچنین خطاب به رئیس جمهور گفت: ریزگرد‌ها امان مردم را بریده است، لطفا اقدام شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان