در #تهران_ما پیگیری شد؛

تحریم علت اصلی تامین نشدن قطعات پله برقی ها

در #تهران_ما موضوع خرابی پله برقی ایستگاه بی آر تی استاد معین پیگیری شد.

تحریم علت اصلی تامین نشدن قطعات پله برقی ها

تهران ما////// تحریم علت اصلی تامین نشدن قطعات پله برقی

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان خواستار پیگیری علت خرابی پله برقی ایستگاه بی آر تی استاد معین شد.

فرزاد فرمانیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح علت خرابی پله برقی ایستگاه اتوبوس بی آر تی استاد معین که مقابل ساختمان شهرداری این منطقه واقع شده است، گفت: کار تعمیر و نگهداری پله های برقی پل های عابر پیاده بر عهده سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران است.

معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 9 افزود: فهرست تمامی پله برقی پل های عابر پیاده موجود در سطح منطقه به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ارسال شده تا بر اساس برنامه روزی از سوی آن معاونت کار تعمیر، تجهیز و نگهداری آن در دستور قرار بگیرد.

فرمانیان ادامه داد: بر اساس صحبت های انجام شده آن‌چه که در تعمیر و تجهیز پل های عابر پیاده مکانیزه مشخص وقفه ایجاد کرده، تحریم ها در حوزه قطعات است.

او تاکید کرد: در کنار تحریم های انجام شده باید به این نکته تاکید کرد که برنامه ریزی ها برای تامین قطعات از داخل انجام شده است.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان