سرمربی مس سونگون:

کادر فنی گیتی پسند به ناموس من توهین کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سرمربی مس سونگون گفت: سرمربی گیتی پسند به ناموس من توهین می کرد اما من کوچکترین اهانتی به آنها نکردم.

کادر فنی گیتی پسند به ناموس من توهین کرد

علی افضل در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص حواشی بازی فینال لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: اتفاق خاصی از طرف من صورت نگرفته است و من تنها یک جمله به کادرفنی گیتی پسند گفتم که « آدم باید معرفت داشته باشد» چون که سرمربی گیتی پسند 10 سال دستیار من بوده و نان و نمک مرا خورده است و به این خاطر من به او گفتم که معرفت داشته باش و هیچ توهینی نکردم.

وی ادامه داد: اما مدیرعامل و کادر فنی گیتی پسند این جمله ما را آنچنان بزرگنمایی کردند که جنجال به پا شد و همه تصور می کنند که همه مشکلات از طرف ما بوده است. در حالی که همه مشکلات از طرف مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان گیتی پسند بود که باعث شدند این اتفاقات رخ دهد.

وی با ابراز تعجب از احکام سنگین صادر شده از طرف کمیته انضباطی نیز گفت: نمی دانم بر چه اساس در این گزارش نوشته شده که باعث ایجاد همه مشکلات و اتفاقات، سرمربی مس سونگون بوده است که در نتیجه این گزارش، کمیته انضباطی سختگیرانه‌ترین احکام را در طول چند سال اخیر صادر کرده است اما به هر حال چون این حکم قابل تجدید نظر است، اعتراض خود را اعلام خواهیم کرد و در کمیته استیناف تمام صحبت های خود را خواهیم گفت.

سرمربی مس سونگون ورزقان با تاکید بر اینکه ما هیچ توهینی به تیم مقابل نکردیم، خاطرنشان کرد: مدیرعامل، سرمربی و حتی بازیکنان گیتی پسند به ناموس من نیز توهین کردند اما ما هیچ کلمه اهانت آمیزی به آنها نگفتیم و ناراحتی آنها به این دلیل است که نائب قهرمان شده اند و من که اصفهانی هستم به تبریز آمده ام و تیم مس سونگون را قهرمان کرده ام و معتقد هستند که من نباید به تبریز می آمدم و از دو هفته قبل به دنبال حاشیه سازی بودند تا بلکه بتوانند تمرکز مرا بهم بزنند.

افضل در پایان گفت: متاسفانه سرمربی گیتی پسند در حین بازی آنقدر به ما توهین می کرد که بازیکنان این تیم جلوی دهانش را گرفتند تا توهین نکند و فیلم همه این اتفاقات موجود است و ما همه اسناد و مدارک خود را به کمیته استیناف ارائه خواهیم داد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان