افشای مشخصات وان پلاس نورد پیش از رونمایی؛ دوربینی در حد پرچمدارها

میان رده جدید وان پلاس به نام «نورد» (Nord) در رویداد مجازی در تاریخ ۳۱ تیر رونمایی خواهد شد. حال به فاصله تقریباً دو هفته تا این مراسم، برخی از مشخصات این گوشی فاش شده است.

افشای مشخصات وان پلاس نورد پیش از رونمایی؛ دوربینی در حد پرچمدارها

میان رده جدید وان پلاس به نام «نورد» (Nord) در رویداد مجازی در تاریخ 31 تیر رونمایی خواهد شد. حال به فاصله تقریباً دو هفته تا این مراسم، برخی از مشخصات این گوشی فاش شده است.

بر اساس گزارش TechRadar، وان پلاس نورد از دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی برخوردار بوده و دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض، سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و حسگر 2 مگاپیکسلی عمق سنج کنار آن قرار گرفته‌اند.

در ادامه گزارش نوشته شده که وان پلاس نورد از لحاظ ظاهری شبیه وان پلاس 8 خواهد بود، با این تفاوت که ماژول دوربین در این میانرده به سمت چپ منتقل شده و نمایشگر نیز برای پذیرایی از دوربین سلفی دوگانه (32 مگاپیکسلی اصلی و 8 مگاپیکسلی عمق سنج) کمی بزرگ تر شده است.

«Carl Pei»، یکی از طراحان وان پلاس نورد پیشتر در گفتگویی اختصاصی با TechRadar گفت که این میان رده از لحاظ کیفیت دوربین مشابه گوشی‌های پرچمدار عمل می‌کند. حال با توجه احتمال مجهز شدن این گوشی به چهار دوربین با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، انتظارات از دوربین بالا رفته است. این طراح در ادامه گفت که قلب تپنده وان پلاس نورد چیپست اسنپدراگون 756G است که سرعت پردازشی مناسب و پشتیبانی از شبکه 5G را برای این میان رده به ارمغان می‌آورد.

قیمت وان پلاس نورد به طور رسمی تأیید نشده، اما یک خرده فروشی رومانیایی به نام evoMAG آن را به قیمت تقریبی 535 دلار لیست کرده است. البته این فروشگاه از رندر اولیه نورد استفاده کرده و درج این قیمت نیز با توجه به این که وان پلاس پیشتر به طور غیر مستقیم گفته بود کمتر از 500 دلار است، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

باقی مشخصات وان پلاس نورد به شکل رسمی تأیید نشده، اما شایعات حاکی از آنند که این میان رده از 6 گیگابایت رم، 128 گیابایت حافظه داخلی، نمایشگر 6.55 اینچی امولد با نرخ رفرش 90 هرتز، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری 4 هزار و 300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی برخوردار است. این اطلاعات رسمی نبوده و در حال حاضر باید با کمی شک و تردید به آنها نگریست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان