توضیحات استاندار زنجان پیرامون کنگره شهدای این استان

استاندار زنجان گفت: لازم است موضوعات و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنجان با محوریت کنگره ملی سه هزار و ۵۳۵ شهید این استان باشد.

توضیحات استاندار زنجان پیرامون کنگره شهدای این استان

به گزارش ایسنا، فتح‌الله حقیقی در نشست ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس زنجان، با اشاره به اینکه باید ستاد استانی و شهرستانی این استان با حضور مسئولان کمیته‌های تعیین شده در راستای برگزاری این کنگره ملی تشکیل شود، بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است تا با محوریت کنگره ملی 3535 شهید زنجان، برگزار شود و این اقدام یک حرکت رو به جلو است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر این کنگره در زنجان باید از تجربیات استان‌هایی که سال‌های گذشته آن را اجرا کردند استفاده شود، گفت: با توجه به تجربیات به دست آمده باید کنگره شهیدان شهید استان زنجان متفاوت، دقیق‌تر و علمی‌تر از دیگر استان‌های برگزار کننده باشد که این مهم در سایه تلاش و همت مضاعف امکان‌پذیر است.


استاندار زنجان با بیان اینکه ستادهای استانی و شهرستانی باید کارهای خود در هفته دفاع مقدس امسال را با هدف و محوریت کنگره انجام دهند، خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس باید چندین کار وزین و جدید انجام داد تا از این طریق و با این محوریت، بخشی از کارها و امور مربوط به این کنگره ملی تا پایان سال انجام شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان