سالاری خبر داد؛

افزایش ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: برای حداقل بگیران بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان افزایش و غیر حداقل بگیران تا ۸۰۰ هزارتومان افزایش خواهد داشت.

افزایش 500 تا 800 هزار تومانی دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره جزئیات همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: امروز با تصمیم ریاست جمهوری مبلغ 32 هزار میلیارد تومان بابت رد دیون به سازمان تامین اجتماعی تخصیص داده شد تا از این مبلغ هزینه متناسب‌سازی تامین شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در هر سال بیش از 15 هزار میلیارد تومان هزینه متناسب سازی خواهد شد، گفت: امیدواریم تا 40 روز آینده محاسبات و صدور احکام را انجام دهیم و در نهایت اول شهریور اعمال و پرداخت بر مبنای متناسب سازی انجام شود.

وی ادامه داد: برای حداقل بگیران بین 500 تا 800 هزار تومان افزایش و غیر حداقل بگیران تا 800 هزارتومان افزایش خواهد داشت که به تناسب سنوات آن‌ها و وصولی فعلی محاسبه می‌شود.

سالاری با اشاره به اینکه بن خانوار و بن مسکن جدا افزایش پیدا خواهد یافت، بیان کرد: جزئیات آن اعلام خواهد شد و به غیر از همسان سازی این رقم بر حقوق بازنشستگان اضافه می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: فردی حداقل بگیر با 30 سال سابقه، اگر تا اسفند ماه سال گذشته یک میلیون و 500 هزار تومان دریافت می‌کرده با اعمال 26 درصد افزایش حقوق سال 99 حدود 2 میلیون تومان دریافت می‌کرد اکنون با احتساب رقم متناسب سازی و افزایش بن خواربار و حق مسکن بیش از 2 میلیون و 600 هزار تومان خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان