پرداخت بیش از ۱۰۰۰میلیارد برای انشعابات مسکن مهر پردیس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سید مهدی هدایت از پرداخت هزینه‌های انشعابات مسکن مهر پردیس خبر داد و اظهار داشت: با توجه به مراحل نهایی تکمیل بخش زیادی از ابنیه مسکونی پروژه‌های مسکن مهر، یکی از جدی‌ترین مسائل برای تحویل واحدها، موضوعات مربوط به محوطه‌سازی و همچنین زیرساخت در پروژه‌ها می‌باشد که با هزینه‌های سنگینی برای شرکت عمران شهر جدید پردیس همراه بوده است.

هدایت افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته بخش زیادی از شبکه‌های آب و فاضلاب، برق و گاز تکمیل شده که انشعابات بخش عمده‌ای نیز متصل شده و مابقی در حال وصل شدن می‌باشد که با توجه به اهمیت تحویل به موقع واحدها، در صورت سرعت بخشیدن ورود دستگاه‌های خدمات رسان به بخش‌های باقیمانده، شاهد تکمیل سریع‌تر این پروژه‌ها نیز خواهیم بود.

وی عنوان داشت: با توجه به توافقات صورت گرفته معادل یک هزار و 500 میلیارد ریال بابت هزینه نصب انشعابات کل باقی‌مانده واحدهای مسکن مهر پردیس به صورت تهاتر به شرکت آبفای شرق استان پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: پس از عملیاتی شدن صورتجلسه مربوط به این موضوع، از این پس مشکلی بابت هزینه نصب انشعابات آب و فاضلاب نخواهیم داشت و با توجه به تکمیل بخش عمده شبکه‌ها، به زودی باقیمانده انشعابات با سرعت بیشتری نصب می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان