گوشی های میان رده TCL ۱۰ Plus و TCL ۱۰ SE معرفی شدند

جدیدترین اعضای خانواده گوشی های سری ۱۰ تی سی ال شامل مدل ۱۰ پلاس و TCL ۱۰ SE در روسیه رونمایی شدند. هر دوی این گوشی ها در گروه محصولات میان رده جای می گیرند و همراه با اندروید ۱۰ از جعبه خارج می شوند.

گوشی های میان رده TCL 10 Plus و TCL 10 SE معرفی شدند

جدیدترین اعضای خانواده گوشی های سری 10 تی سی ال شامل مدل 10 پلاس و TCL 10 SE در روسیه رونمایی شدند. هر دوی این گوشی ها در گروه محصولات میان رده جای می گیرند و همراه با اندروید 10 از جعبه خارج می شوند.

تی سی ال 10 پلاس

این گوشی از نظر امکانات شباهت زیادی به مدل 10L دارد و بزرگ ترین تفاوتش به نمایشگر آن باز می گردد. تی سی ال در این گوشی از یک پنل امولد 6.53 اینچی با رزلوشن 1080 در 2340 پیکسل و بریدگی قطره ای شکل استفاده کرده است که یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را هم در خود جای داده است.

در قسمت پشت بدنه این موبایل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه حسگر 8 مگاپیکسلی اولترا واید دیده می شود که دو سنسور دو مگاپیکسلی نیز آنها را همراهی می کنند (یکی از نوع ماکرو و دیگری عمق سنج). تی سی ال 10 پلاس به چیپست اسنپدراگون 665 مجهز شده و 6 یا 8 گیگابایت رم دارد. حافظه داخلی این گوشی از میان گزینه های 64/ 128 یا 256 گیگابایتی قابل انتخاب است که از طریق کارت حافظه میکرو اس دی هم قابل ارتقاء خواهند بود. باتری این موبایل نیز 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و از تکنولوژی کوئیک شارژ 3 پشتیبانی می کند. از دیگر امکانات 10 پلاس میتوان به جک هدفون و پشتیبانی از NFC نام برد..

TCL 10 SE

امکانات مدل SE اندکی در مقایسه با نسخه 10 پلاس ضعیف تر است؛ این گوشی به یک نمایشگر 6.52 اینچی LCD با رزلوشن اچ دی پلاس مجهز شده و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در بریدگی قطره ای شکل خود جای داده است. در بخش پشتی بدنه شاهد آرایه ای افقی از دوربین سه گانه دستگاه هستیم که از حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 5 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور دو مگاپیکسلی عمق سنج تشکیل شده است. بخش پشتی بدنه این موبایل همچنین یک حسگر اثر انگشت را هم در خود جای داده است.

گوشی TCL 10 SE از چیپست اسنپدراگون هلیو P22 بهره می گیرد و 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. باتری این موبایل 4000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با توان 15 وات شارژ می شود. جک صدا و پشتیبانی از NFC را هم به سایر امکانات این موبایل اضافه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان