آمار قربانیان روزانه کرونا در ایران رکورد زد/۲۲۱ نفر جان باختند

خبرگزاری ایسنا: دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز (19 تیر 1399) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، 2079 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 995 مورد بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید19 در کشور به 250 هزار و 458 نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 221 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند که این بیشترین تعداد موارد مرگ روزانه بیماران در کشور است و مجموع جان باختگان این بیماری به 12 هزار و 305 نفر رسید.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون 212 هزار و 176 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، ادامه داد: در عین حال 3324 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

بنا به گفته لاری، تا کنون یک میلیون و 897 هزار و 803 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مانند روز‌های گذشته استان‌های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان‌های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند همچنین استان‌های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری ادامه داد: در طول 6 روز گذشته، یک میلیون نفر به مجموع مبتلایان کووید19 در دنیا افزوده شد و شمار مبتلایان کرونا در جهان از مرز 12 میلیون نفر عبور کرد و این نشان دهنده روند افزایشی شیوع و ابتلا به این بیماری در همه کشور‌های جهان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان