قربانیان کرونا از ۱۲میلیون نفر عبور کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، دانشگاه جانز هاپکینز که آمار و ارقام خود را بر اساس داده‌های به دست آمده از سازمانهای بین‌المللی و مقام‌های فدرال و محلی محاسبه می‌کند، اعلام کرد که دستکم 549 هزار و 846 نفر از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا تاکنون جان خود را از دست داده اند و دستکم 6 میلیون و 604 هزار و 268 نفر نیز بهبود یافته‌اند.

طبق آمار دانشگاه جانز هاپکینز، ایالات متحده آمریکا با سه میلیون و 55 هزار و 144 مورد ابتلا و 132 هزار و 309 مورد فوتی در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس قرار دارد.

برزیل نیز با یک میلیون و 713 هزار و 160 مورد ابتلا و 67 هزار و 964 مورد فوتی در جایگاه دوم و هند با 767 هزار و 296 مورد ابتلا و 21 هزار و 129 مورد فوتی، جایگاه سوم بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در جهان را دارند.

شیوع کرونا در برخی کشورهای جهان مجدداً تسریع یافته است و مقام‌های این کشورها مجدداً محدودیت‌های قرنطینه‌ای مرتبط با این ویروس را تشدید کرده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پنج میلیون استرالیایی در شهر «ملبورن» بار دیگر و برای 6 هفته در قرنطینه قرار گرفتند و به آنها توصیه شده از منازل خود خارج نشوند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز گزارش کرد، آسوشیتدپرس نوشت، ایالت «کوئینزلند» درهای خود را به روی مردم ملبورن که در حال فرار از دومین قرنطینه هستند، بست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان