حمیداوی: استعفای سرآسیایی درون خانوادگی است

مالک باشگاه شهر خودرو خراسان گفت اختلافات خانوادگی در همه جا رخ می‌دهد و باید با آرامش تصمیم گرفت.

حمیداوی: استعفای سرآسیایی درون خانوادگی است

به گزارش ایسنا، فرهاد حمیداوی در خصوص استعفای سرآسیایی از شهرخودرو اظهار کرد: نمی‌دانم به یکباره چه اتفاقی افتاد که ایشان تصمیم به این کار گرفت. از نظر من شاید بهتر می‌شد سرآسیایی با تمرکز بیشتری تصمیم به این کار می‌گرفت و در این شرایط به تمرکز همگان برای دیدار فردا کمک می‌کرد.

وی ادامه داد: به هر شکل ما باید این را بپذیریم که به مربیان جوان و بومی میدان بدهیم و برای همین هم ما او را بعد از رفتن گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم انتخاب کردیم. سرآسیایی یکی از سرمایه‌های این باشگاه و این شهر است و سال‌ها در همین مشهد و برای شهرخودرو زحمت کشیده است و نباید به راحتی اجازه دهیم او از این باشگاه برود.  هنوز درباره استعفای سرآسیایی جلسه‌ای تشکیل ندادیم و فقط به دلیل کمبود زمان تا بازی با سایپا، کوزین را به عنوان سرمربی تیم معرفی کردیم. باید به سرآسیایی زمان بدهیم تا بیشتر فکر کند. ما برنامه‌ای برای از دست دادن سرمایه‌های باشگاه نداریم و در جلسه هیات‌مدیره که بعد از بازی با سایپا برگزار خواهد شد، درباره تصمیم سرآسیایی نظر خواهیم داد و او هم تا آن زمان در آرامش و صبر  بیشتر فکر می‌کند.

مالک باشگاه شهر خودرو ادامه داد: فعلا تمام تمرکزمان بر روی بازی با سایپا است زیرا هواداران پرشورمان یک نتیجه ی خوب دیگر می‌خواهند. هر چند باید قبول کنیم با این اتفاق شوک به ما وارد شد ولی من از دیروز به مشهد آمدم و با بازیکنان صحبت کردم تا در آرامش کامل فقط به بازی فکر کنند. دیدار فردا بسیار سخت و سایپا تیم منسجمی است و آنها دو تساوی با تیم‌های بالای جدول داشته‌اند. به لطف حضرت حق فوتبال خراسان دو فصلی  در اوج به سر می برد و توقع هواداران نیز از تیم ما به شدت بالا است و این هم لطف امام رضا(ع) است. ان‌شاءالله با کمک هواداران و سایر عوامل باشگاه از این مسایل عبور می‌کنیم و به امید برد مقابل سایپا و شادی دل هواداران با شعار یا امام رضا(ع) وارد زمین می‌شویم.

حمیداوی اظهار کرد: به هر حال مسایل خانوادگی مربوط به درون خانواده است و ممکن است اختلافات خانوادگی در همه جا رخ دهد ولی ما نباید اجازه دهیم این مسایل به بیرون کشیده شود و باید در آرامش تصمیم بگیریم و درون خودمان مشکلات را حل کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان