مردی که خروج گلوله از جمجمه او به مرگش ختم می‌شود +عکس

اگر همه مردم دنیا در صورت اصابت و ورود گلوله به جمجمه‌شان با مرگ حتمی روبه‌رو می‌شوند، یک افسر سابق پلیس روسیه چند سالی است که با ترس از مرگ در صورت خروج گلوله از جمجمه‌اش دست‌وپنجه نرم می‌کند.

اعتمادآنلاین: رسانه‌های روسی خبر دادند، ولادیمیر کورتوف، درجه‌دار سابق نیروی پلیس روسیه، وارد دهمین سال زندگی استثنایی و غیر قابل باور خود با یک گلوله در مغزش شده است.

کورتوف که هم‌اکنون 36 ساله است شانسی برای زندگی دریافت کرده که از هر یک میلیون نفر در شرایط مشابه او شاید یک نفر می‌تواند آن را تجربه کند.

او که 10 سال پیش در جریان درگیری با یک دسته خلافکار در سن پترزبورگ از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود با وجود ورود و ماندن گلوله در جمجمه‌اش همچنان زنده و سرپاست.

تصاویر رادیولوژی نحوه قرار گرفتن گلوله را در داخل جمجمه این مرد نشان می‌دهد، اما هیچ پزشکی حاضر به انجام عمل جراحی برای خارج کردن آن نیست، چرا که میزان ریسک این عمل 99 درصد است.

پزشکان هم از زنده ماندن این پلیس سابق روسی ابراز شگفتی می‌کنند، به خصوص که او بعد از دریافت حکم از کارافتادگی ازدواج کرده و هم‌اکنون صاحب یک فرزند است.

او در مورد این حادثه که منجر به مرگ هم‌قطارش هم شد، گفت: «بعد از درگیری اولیه بیش از 20 مشت به سر و صورتم اصابت کرد. تبهکاری به سوی هم‌قطارم که یک پلیس 26 ساله بود از فاصله‌ای بسیار نزدیک شلیک کرد. برخورد یک گلوله و یک شیء بسیار داغ را به بدن خود احساس کردم، بعد از آن صدایی شنیدم و دیگر از هوش رفتم.»

او می‌افزاید: «بعد از آن به بیمارستان منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار گرفتم. بعد از آن از کما خارج شدم تا فرصتی را که از هر یک میلیون نفر به یک فرد داده می‌شود برای ادامه زندگی به دست آورم. من در دوره کما دچار مشکلات قلبی شده و تا مرز مرگ مغزی هم پیش رفتم.»

او ادامه می‌دهد: «زمانی که هوشیاری‌ام را باز یافتم تقریباً تمام بدنم فلج بود و تنها قادر بودم انگشتان دست چپم را حرکت دهم، اما 2 ماه بعد از آن در اکتبر 2010 از بیمارستان مرخص شدم.»

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی ladbible، کمیسیونی شامل 6 فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب برای مشخص کردن وضعیت این فرد تشکیل شد و به اتفاق آرا به این نتیجه رسیدند که خارج کردن گلوله منجر به مرگ او خواهد شد.

این افسر سابق پلیس همچنین حق سفر کردن یا رفتن به سونا را نداشته، اما می‌تواند روزانه تا یک مایل بدود، گرچه این کار منجر به سردرد شدیدی در او می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان