سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری، در ساعت 9:50 جمع صف‌های خرید به حدود چهار هزار و 880 میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش از شش هزار میلیارد تومان فراتر رفته است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با هزار و 120 میلیارد تومان به نفع صف‌های فروش سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید «شستا»، «شپنا» و «خمحرکه» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی هزار و 140 میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «بجهرم»، «وغدیر» و «وپاسار» در نوبت انتظار است؛

گفتنی است حجم صف نیرو محرکه (خمحرکه) که رشد 100 درصدی قیمت آن مورد تایید ناظر بازار قرار نگرفته بود به 7.6 درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

ارزش 10 صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع سه هزار و 720 میلیارد تومان (76 درصد کل) و 10 صف فروش برتر هزار و 350 میلیارد تومان (22 درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 42 نماد و حجم صف‌های فروش در 141 نماد بیش از 10 میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های "فرآورده‌های نفتی" و "چندرشته‌ای صنعتی" بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند 950 میلیارد تومان و 700 میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر گروه‌های "فلزات اساسی" و "عرضه آب، برق، گاز و ..." با فشار فروش 390 میلیارد تومانی همراهند.

این جدول حدود 37 درصد از 10 هزار و 800 میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و 700 میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 192 درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به 16 هزار و 500 میلیارد تومان خواهد رسید.

بورس

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان