۹هزار دستگاه از خودرو‌های فروش ‌فوق‌العاده تحویل داده شد/ توقف تولید پژو Glx ۴۰۵بنزینی

به گزارش اقتصادآنلاین، محسن ناقدی برادران در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران درباره وضعیت تعهدات معوق شرکت توضیح داد: از آبان ماه سال گذشته هیچ تعهد معوقی برای خودرو‌های پیش‌فروش‌ شده نداریم، ضمن اینکه از 15هزار دستگاه خودروی قرعه‌کشی شده در طرح فروش فوق‌‌العاده، تا امروز حدود 9هزار دستگاه از آن‌ها فاکتور و تحویل داده شده است.

او ادامه داد: امیدواریم تا پایان ماه به تعداد قابل توجهی در تحویل تعهداتمان برسیم و بتوانیم بعد از تحویل این خودرو‌ها مرحله دیگری از فروش ‌فوق‌العاده را اجرا کنیم.

این مقام مسئول در ایران‌خودرو با تاکید بر اینکه حتی یک جابه‌جایی هم در تحویل خودرو‌ها نداشتیه‌ایم، تصریح کرد: در شش ماهه دوم سال گذشته هیچ تعهد معوقی نداشتیم و آنچه که در چهارماهه اول امسال ایجاد شده در حال تحویل به مشتری است، ضمن اینکه خدمات غیرحضوری ما نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد.

ناقدی درباره برنامه‌های ایران‌خودرو برای تسهیل ارتباط مشتریان با شرکت بیان کرد: ما دنبال ایجاد میز کار مشتری هستیم که از این طریق مشتریان نیاز به وجود درگاهی برای اتصال به گروه صنعتی ایران‌خودرو در بخش‌های مختلف نخواهند داشت؛ همچنین راه‌اندازی باشگاه مشتریان ایران‌خودرو نیز در دستور کار ما قرار دارد که مقدمات آن فراهم شده و به زودی اجرا خواهد شد.

وی درباره قیمت و قرعه‌کشی پروژه k132 نیز بیان کرد: 60هزار نفر برای این خودرو ثبت‌نام کرده‌اند که قرعه‌کشی آن سه روز آینده انجام خواهد شد، ضمن اینکه قیمت اعلام شده برای این خودرو نهایی نیست و شورای رقابت درحال بررسی آن است اما سعی می‌کنیم با نرخ معقولی به دست مشتری برسد.

کاهش تعهدات ایران‌خودرو به 50هزار دستگاه

در ادامه این نشست بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از رشد 31درصدی تولید طی چهار ماهه امسال خبر داد و گفت: از ابتدای سال 142هزار خودرو تولید شده و 95هزار دستگاه نیز تحویل داده‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد رشد کرده است.

رحمانی اظهار کرد: از 200هزار تعهد معوق در شهریورماه سال 98 به 50هزاردستگاه در حال حاضررسیده‌ایم که این روند 70درصد بهبود داشته است؛ از طرفی تعهدات عقب افتاده فروش فوق‌العاده نداریم و حدود 60درصد از خودرو‌های فروش فوق‌العاده اخیر نیز تحویل داده شده است.

او اضافه کرد: تعهدات 13مدل از خودرو‌های ما به روز است و ما بقی نیز تا شهریور‌ماه به اتمام خواهد رسید، همچنین تعهداتی که در خودرو‌های دانگ‌فنگ، سوزوکی، تندر90 داشتیم درحال رسیدگی است و با مشتریان به تواقف رسیده‌ایم و به زودی حل و فصل خواهد شد.

به گفته او تعهدات جی ال ایکس انژکتوری، 206 تیپ 5، پژو 206 اس دی، پارس اتوماتیک، سمند ال‌ایکس، 207 صندوقدار، رانا، دنا و پژو 2008 به مشتریان تحویل داده شده است.

رحمانی از توقف خط تولید پژو جی‌ال‌ایکس بنزینی خبر داد و گفت: این خودرو دیگر تولید نمی‌شود و با خروج پژو 405 جی‌ال‌ایکس از چرخه تولید تمام تعهدات آن پاسخ داده خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان