نام‌نویسی چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی آغاز شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمدحسین قمری  روز شنبه در حاشیه دومین مجمع هماهنگی بخش خصوصی که با حضور مدیران صدها شرکت معتبر بخش خصوصی برگزار شد، افزود: داوطلبان متقاضی می‌توانند از امروز  در آزمون استخدام بخش خصوصی که حدود 18 هزار و 500 موقعیت شغلی در بیش از دو هزار و 400 رکت و سازمان دانش بنیان، صنعتی و تجاری بخش خصوصی برگزار می‌شود، ثبت‌نام کنند.

وی با بیان این که تنها شرط لازم برای داوطلبان در این آزمون شرط سنی بالای 15 سال است، افزود: داوطلبان می‌توانند در 9 دسته شغلی با 264 عنوان شغلی به رقابت پرداخته و بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در یک یا دو دسته شغلی، ثبت‌نام کرده و از فرصت استخدام در یکی از دو هزار و 400 شرکت بخش خصوصی بهره‌مند شوند.

دبیر چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی با یادآوری این که دسته‌های شغلی این آزمون عبارتنداز «مالی، اداری و حقوقی»، «مهندسی، فنی و اجرایی»، «هنر، رسانه و آموزش»، «مدیریتی»، «کارشناسی و ارایه خدمات»، «سلامت»، بازاریابی و فروش» و «فناوری اطلاعات»، بیان کرد: نکته ویژه این آزمون، اعلام نیاز برخی سازمان‌ها و شرکت‌ها به دبیرخانه آزمون استخدام بخش خصوصی برای جذب بیش از 1000 نیرو به‌طور جداگانه در موقعیت‌های جداگانه در موقعیت‌های مختلف است.

قمری از جمله این سازمان‌ها را صدا و سیما با اعلام نیاز 10 هزار نیرو، گروه صنعتی فولاد هیربد با اعلام نیاز 3000 نیرو، شرکت مهندسی کیان ترابر، ذوب فولاد امید آریان، مجموعه فروشگاه‌های رفاه، بیمه پاسارگاد، بیمه کارآفرین و تعدادی دیگر از شرکت‌ها و سازمان‌ها که اسامی کامل آن‌ها در دفترچه راهنمای چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی درج شده است، عنوان کرد.

وی با بیان این که چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی به صورت سراسری در 31 استان کشور برگزار و ثبت‌نام آن به صورت اینترنتی و از طریق سایت inre.ir انجام می‌شود، افزود: آزمون استخدام بخش خصوصی در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن به‌صورت اینترنتی شامل آزمون‌های شخصیت شناسی، دانش و مهارت‌های عمومی و تخصصی هر شغل از طریق پاسخگویی به سوالات چند گزینه‌ای بوده و مرحله دوم آن در قالب مصاحبه حضوری با شرکت‌ها برگزار می شود.

وی اظهارداشت: داوطلبان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر درمورد جزئیات آزمون، زمان و مراحل برگزاری آن، انواع مشاغل موجود، استان‌های محل برگزاری آزمون و... دفترچه راهنمای آزمون را از inre.ir  دریافت کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان