ملکی خبرداد؛

جزئیات انفجار منزل مسکونی در خیابان سبلان شمالی

سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار یک منزل مسکونی واقع در خیابان سبلان شمالی خبرداد.

جزئیات انفجار منزل مسکونی در خیابان سبلان شمالی

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران  در گفت‌وگو باخبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات انفجار منزل مسکونی واقع در خیابان سبلان شمالی - قبل از بزرگراه امام علی (ع) اظهار کرد: ساعت 21:04 یک مورد انفجار در یک منزل مسکونی واقع در خیابان سبلان شمالی - قبل از بزرگراه امام علی (ع) به سازمان آتش نشانی اعلام می‌شود.

او با بیان اینکه بلافاصله ایستگاه شماره 93 به محل حادثه اعزام می‌شود، گفت: آتش نشانان با یک منزل دو طبقه قدیمی به وسعت 60-70 متر مواجه می‌شوند که اعلام می‌شود در قسمت زیر زمین انفجاری رخ داده است.

ملکی افزود: یک آقای 36 ساله دچار سوختگی نسبتا شدیدی از نقاط مختلف شده بود و سریعا این فرد خارج شد و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان با ورود به زیر زمین مشاهده می‌کنند ده‌ها سیلندر گاز و کپسول‌های گاز وجود دارد که ظاهرا مشخص شده بود فردی که دچار سوختگی شد درحال کار با این سیلندر‌ها بوده است.

او با بیان اینکه خوشبختانه این انفجار موجب شعله وری نشده بود، تصریح کرد: این انفجار موجب ایجاد آوار نشده بود، اما بخشی از دیوار ها، سقف و شیشه‌ها را تخریب کرده بود.

ملکی گفت: نیرو‌ها در حال ایمن سازی محل هستند تا محل را به عوامل انتظامی تحویل دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر