چگونه با کمک سایت ساز ها سایت خود را بسازیم ؟

در دنیا امروز که اطلاعات و فناوری ها روز به روز در حال پیشرفت و گسترش هستند حتی ثانیه ها را هم نباید از دست داد . روش های زیادی برای ساخت یک سایت وجود دارد . روش هایی مانند کدنویسی یا استفاده از ابزار هایی مانند وردپرس ، که غالبا بسیار زمان گیر و پر دردسر هستند .

اولین وب سایت چه زمانی و توسط چه کسانی ایجاد شد ؟

   اولین وب سایت توسط تیم برنرز لی در سازمان تحقیقات فیزیک ذرات سرن ساخته شد و در 6 آگوست 1991 به منظور ذخیره سازی دیتا های به دست آمده از پروژه ذرات هیگز راه اندازی شد . پس میتوان نتیجه گرفت اینترنت و صفحات وب در واقع اولین بار  به دست فیزیکدان ها شکل گرفته شد و پس از آن وارد زندگی عامه مردم در دنیا شد .

سرن

چند وب سایت در اینترنت وجود دارد ؟

   از ژانویه سال 2018 ، بسته به اینکه به کدام شرکت نظرسنجی یا میزبان ارجاع داده شود ، بین 1.3 و 1.8 میلیارد وب سایت وجود دارد.  این آمار بالا از تعداد وب سایت ها  اهمیت وجود آنها در زندگی امروز ما را نشان می دهد ، به این شکل که از این آمار ها در میابیم به صورت تقریبی به ازای هر چهار نفر روی کره زمین یک وبسایت وجود دارد

شبکه اینترنت جهانی

وب سایت ها چه کاربردی در زندگی ما دارند ؟

   شبکه اینترنت به صورت گسترده ای وارد زندگی روزمره ما شده است . تقریبا در هر زمینه ای که فکرش را بکنید می توان از اینترنت کمک گرفت ، یا اینکه نشانه های وجود آن را دید . اما اینترنت خود توسط صفحات وب ی ادر اصطلاح همان وب سایت ها هدایت می شود . شما می توانید برای استفاده از امکانات اینترنت از این صفحات کمک گرفته و به اهداف مورد نظر سرچ خود دست پیدا کنید .

   این وبسایت ها می توانند برای هر کاری در زندگی روزمره ما ساخته شوند ، خرید های اینترنتی ، ارتباط با یکدیگر ، تحصیل ، تجارت ، سیاست و هر موضوع دیگری که فکرش را بکنید . در نتیجه در هر زمینه ای که فعالیت میکنید ، داشتن یک وبسایت می تواند در پیشرفت فعالیت شما بسیار مفید باشد .

چگونه وبسایت خود را بسازیم ؟

   در دنیا امروز که  اطلاعات و فناوری ها روز به روز در حال پیشرفت و گسترش هستند حتی ثانیه ها را هم نباید از دست داد . روش های زیادی برای ساخت یک  سایت وجود دارد . روش هایی مانند کدنویسی یا استفاده از ابزار هایی مانند وردپرس ، که غالبا بسیار زمان گیر و پر دردسر هستند .

   پس راه حل ساده تر چیست ؟ یکی از ساده ترین روش ها برای انجام این کار استفاده از برنامه های سایت ساز یا همان فروشگاه ساز است . سایت ساز ها به شما این امکان را می دهند که به سادگی و در کمترین زمان ممکن سایت مورد علاقه خود را احداث کنید . به عنوان مثال فرض کنید شما به عنوان فروشنده یا عرضه کننده یک کالا سعی در فروش محصولات خود به صورت اینترنتی دارید . برای این کار نیاز به احداث و ساخت یک فروشگاه اینترنتی دارید . روش پر دردسر آن است که یا خودتان طراحی سایت را یاد بگیرید یا از یک طراح سایت بخواهید تا به شما کمک کند . هر دو این روش ها در گام اول زمان بر و در گام دوم نیاز به انرژی و هزینه زیادی دارند .


سایت ساز چیست ؟

پس راه حل آسان تر استفاده از یک برنامه سایت ساز است که به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را در کوتاهترین زمان راه اندازی و آماده بهره برداری کنید .

مزایا استفاده از سایت ساز

   همانطور که گفته شد از نظر زمانی سایت ساز ها بسیار سریع هستند و به شما این امکان را می دهند که از رقبا خود پیشی بگیرید ، مزیت دوم آنها این است که به شما این امکان را می دهند تا سایت خود را به صورت کاملا شخصی سازی شده و بر اساس میل و سلیقه شخصی خود راه اندازی کنید .

چه کسانی باید از سایت ساز استفاده کنند ؟

   اگر زمان کافی برای سایت خود را ندارید یا اگر دانش و مهارت لازم برای ساخت یک سایت به صورت حرفه ای را ندارید ، استفاده از برنامه های سایت ساز می تواند بسیار به شما کمک کند . چرا که در گام اول باعث می شود زمان کمی را از دست بدهید و از طرفی می تواند کیفیت سایت ساخته شده توسط شما را نیز افزایش دهد .به صورت کلی ساخت سایت نیاز به تجربه دارد ، شما با استفاده از سایت ساز ها این امکان را دارید که سایت خود را در حد یک طراح سایت با تجربه راه اندازی و آماده کار کنید .

چگونه از سایت ساز ها استفاده کنیم ؟

   برنامه های سایت ساز زیادی وجود دارند ، اما در اینجا می خواهیم در رابطه با برنامه سایت ساز مگین صحبت کنیم . شما در مرحله اول ورود به این برنامه می توانید قالب و پوسته سایت خود را انتخاب کنید . همچنین این برنامه به شما این امکان را می دهد که قبل از انتخاب قالب ، پیش نمایش آن را مشاهده کنید تا با توجه به کارکردی که از صفحه سایت خود انتظار دارید ، بهترین قالب را انتخاب کرده و در میان تنوع زیاد قالب ها سردرگم نشوید .

   پس از انتخاب قالب در صورتی که عضو سایت ساز مگین نباشید لازم است که ابتدا ثبت نام کنید . ثبت نام در این سایت ساز بسیار راحت است و شما می توانید تنها با وارد کردن شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل خود در آن عضو شوید . تنها نکته مهم این است که در وارد کردن این اطلاعات دقت کنید چرا که تمامی اطلاعات سایت شما به این درگاه ها ارسال خواهند شد .

   پس از انجام این مراحل همه چیز آماده است تا سایت را به سلیقه خودتان روی قالب انتخاب شده سوار کنید .شما میتوانید انواع صفحات و افزونه ها و هر چیز دیگری که برای وبسایت خود نیاز دارید را روی آن سوار کنید .

   در نهایت شما تنها نیاز است تا هزینه های مربوط به هاست و برنامه سایت ساز را پرداخت کنید . پس از انجام این مرحله دیگر می توان گفت که سایت شما کاملا راه اندازی شده است و آماده بهره برداری است .

مگین

لینک منبع :

https://www.megin.ir

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان