ورود نهادهای نظارتی به فوتبال کلید خورد

مالک باشگاه تراکتور در چند وقت اخیر صحبت های جنجالی انجام داده که در برخی اوقات با واکنش هایی هم از سوی جامعه ورزش و فوتبال مواجه شده است.

به گزارش مشرق، اگر چه مالک تراکتور درباره عدم شرکت در لیگ و ارسال نامه به فیفا صحبت هایی کرده و در عمل به آنها پایبند نبوده و برخلاف حرفش عمل کرده اما با این حال در برخی موارد حرف‌ ها و پیش بینی های او پس از گذشت مدتی به نوعی به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید:

اجازه نمی‌دهیم دلال به بازیکنان پرسپولیس نزدیک شود

یکی از این موارد گسترش کرونا در بین تیم ها با توجه به رعایت نشدن پروتکل ها در لیگ بود. ‌هم اکنون می بینیم که چند تیم به شدت درگیر این موضوع هستند و حتی این موضوع برگزاری چند بازی در لیگ را تحت تاثیر قرار داد. موضوع بعدی به شبکه دلالی برمی گردد. ‌مالک باشگاه تراکتور در این باره بارها صحبت کرد و با اشاره به شکست ایران در پرونده های فیفا و دادگاه حکمیت ورزش از اتفاقات پشت پرده سخن گفت. مدتی بعد و یا پیگیری رسانه ها مشخص شد فردی که زنوزی به او اشاره کرده بود چه اقداماتی انجام داده است. هر بار هم که اتفاقات تازه ای رخ می دهد باز هم می توان رد پای این فرد خارج نشین را در آنها مشاهده کرد. این فرد به همراه دوستان نزدیکش درصدد انجام برخی کارها و اقدامات جدید در فوتبال ایران هستند و این نشان می دهد که باید هشدارهای داده شده درباره نقش این افراد و شبکه دلالی را جدی گرفت. 

با توجه به صحت پیش بینی های اخیر زنوزی راجع به برخی از مدیران سرخابی که به تایید سخنگوی قوه قضاییه هم رسید، باید منتظره اخبار تازه از برخی افراد و جریانات باشیم. جالب تر اینکه این فرد بدون داشتن تحصیلات آکادمیک حقوقی بعنوان مطلع حقوق بین الملل در برخی از رسانه ها معرفی می‌شود. شاید به همین دلیل هم بود که باشگاه تراکتور روز گذشته در بیانیه ای مصاحبه اعضای این باشگاه با یک سایت و یک روزنامه ورزشی را ممنوع اعلام کرد اتفاقی که می توان گفت برای اولین بار به صورت رسمی از سوی یک باشگاه اعلام شده است. رسانه هایی که به زعم مجموعه فوتبال آذربایجان تحت تاثیر برخی افراد و جریانات خاص است.

قطعا نهادهای نظارتی و قوه قضاییه نشان داده اند که در این مواقع حضور و بررسی به موقع دارند. باید منتظر ماند و دید واکنش این نهادها به این افشاگری ها چگونه خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان