امید مجیدی به مهاجم اهل مالی؛

شیخ دیاباته مرد اول استقلال و کابوس تراکتور

شیخ دیاباته در دیدار رفت با تراکتور مرد اول مصاف دو تیم در ورزشگاه یادگار امام بود و حالا شرایط به گونه ای پیش رفته که باز هم چشم استقلالی ها به این ستاره شان است.

سرویس ورزش مشرق – با اعلام رسمی سازمان لیگ برتر مقرر شد تیم استقلال پس از یک هفته هیاهو بر سر تست های بعمل آمده از سوی مرکز بیماری های عفونی مسیح دانشوری در دیدار هفته بیست و چهارم روبروی تراکتور به میدان برود. این در حالی است که مسئولان باشگاه پارس جنوبی جم هنوز بابت دیدار برگزار نشده شان روبروی استقلال معترض هستند و معتقد به اینکه نتیجه آن دیدار باید 0-3 به سود آنها اعلام شود.

براساس این گزارش، در همین باره و پس از انتشار نتایج تست مجدد کرونایی های استقلال مشخص شد آرش رضاوند و مهدی قائدی هم در بین اعضای این تیم کرونا ندارند و می توانند استقلال را در دیدار با تراکتور همراهی کنند. با این وجود یکی از بازیکنانی که بیش از همه برای این دیدار مورد توجه کادر فنی هر دو تیم استقلال و تراکتور قرار دارد شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال است.

این بازیکن که در روزهای بدنسازی استقلال دیرتر و با کیلوهای اضافی به تهران و جمع بازیکنان تیم برگشت پس از دو هفته بار دیگر به دلیل حضور در کنار همسرش برای تولد دخترشان راهی فرانسه شد تا دو بازی با فولاد و سایپا را از دست بدهد. البته این بازیکن در این روزها با وزن متعادل و چابکی بالایی در تمرینات استقلال شرکت داشته و یکی از آماده ترین نفرات فرهاد مجیدی برای دیدار با تراکتور به شمار می رود.

دیاباته در دیدار رفت استقلال مقابل تراکتور در دقایق 40، 65 و 69 سه بار دروازه تیم تراکتور را باز کرد تا در پیروزی 2-4 استقلال در آن دیدار سهم عمده ای در کسب سه امتیاز بیرون از خانه داشته باشد. بازیکنی که خود نیز در صحبتی که با اعضای تیم داشته از آماد گی و انگیزه بالایش برای حضور در دیدار با تراکتور خبر داده است. موضوعی که خیال سرمربی جوان تیم استقلال که طی این دو هفته به شدت تحت فشار بوده را هم راحت کرده است.

مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال در گفت و گو با مشرق، در این باره اظهار داشت: این بازیکن توانایی های زیادی دارد و در سری آ ایتالیا و چمپیونز لیگ فرانسه بازی کرده است. قطعا در چنین دیدارهایی استقلال نیاز به بازیکنانی در این سطح دارد که با اعتماد بنفس بالا راحت بین مدافعان حریف کار کنند.

شیخ دیاباته و مهدی قائدی در دیدارهای نیم فصل اول زوج مکملی بودند که با گلهای پرشمارشان تحسین اهالی فوتبال را برانگیخته بودند و مدافع اسبق استقلال هم به این موضوع اذعان داشت و تأکید کرد: «جای خوشحالی است که مهدی قائدی هم مشکلی برای این بازی ندارد و قطعا زوج این دو نفر با هم باز هم می تواند کمک حال استقلال باشد».

از اردوی تیم تبریزی هم اخباری مبنی بر برنامه ریزی ویژه برای مهار این مهاجم زهردار به گوش می رسد. اینکه قرار است با یارگیری سفت و سخت ارتباط بین شیخ و قائدی را قطع کنند. به نظر می رسد همانقدر که فرهاد مجیدی چشم به ابتکار عمل این زوج و گلزنی احتمالی شان در این دیدار دارد تبریزی ها هم قصد دارند چشم از این دو بازیکن به ویژه دیاباته برندارند.

دیدار این دو تیم با قضاوت حسن اکرمی شنبه 21 تیر و از ساعت 21 در استادیوم آزادی آغاز می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان