افتتاح اولین پروژه پیشتاز تجمیعی و طرح‌های بهسازی خرد مقیاس مشارکتی در منطقه۱۳

مراسم افتتاح و کلنگ زنی اولین پروژه پیشتاز تجمیعی و طرح‌های بهسازی  کوچک مقیاس مشارکتی با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران، اعضای شورای شهر و  شهردار منطقه ۱۳، صبح امروز دوشنبه ، ۲۳ تیرماه در بافت فرسوده واقع در ناحیه یک این منطقه برگزار شد.

افتتاح اولین پروژه پیشتاز تجمیعی و طرح‌های بهسازی خرد مقیاس مشارکتی در منطقه13

به گزارش ایسنا، طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، زهرا نژاد بهرام عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13 برگزار شد، کلنگ اولین  پروژه پیشتاز تجمیعی 15 پلاک به زمین زده شد و بدین ترتیب، عملیات اجرای آن رسما آغاز شد.


همچنین، پروژه‌های بهسازی خرد مقیاس مشارکتی شامل پاتوقهای قنات، عابدینی و کوچه حلیمی جمعا به مساحت ٧4٠ متر مربع با کاربری فضای سبز و تفریحی، زیباسازی  ـ هویت آفرینی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه13، طرح فضای جمعی زاهد گیلانی نیز به مساحت 45٠ متر مربع با کاربری فضای سبز و تفریحی از دیگر پروژه‌های افتتاحی منطقه13 بود.


همچنین، با توجه به اجرای  پروژه‌های جداره سازی و رنگ در شهر با مشارکت شهروندان در بافت فرسوده این منطقه، مدیران حاضر در مراسم بازدیدی نیز از این طرحها داشتند که مورد  مورد توجه و استقبال آنها قرار گرفت.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان