رئیس سازمان زندان‎های کشور خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه مشعل در جهت حل مشکلات زندان‌های سراسر کشور

حاج محمدی از راه‌اندازی سامانه مشعل برای دریافت بدون واسطه نظرات نخبگان، فعالان اجتماعی و زندانیان درباره مشکلات زندان‎های کشور خبر داد.

راه‌اندازی سامانه مشعل در جهت حل مشکلات زندان‌های سراسر کشور

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‎های کشور در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: عدم تکافوی زیرساخت‎های موجود و میزان جمعیت کیفری کشور یکی از مهمترین عوامل ایجاد تراکم جمعیت کیفری و عوارضی همچون کف خوابی است که این مشکلات در صورت همکاری دولت و مجلس قابل حل هستند.

رئیس سازمان زندان‎ها با اشاره به دستورالعمل رئیس قوه قضاییه مبنی بر مشارکت نهاد‌های مردمی، از ورود گرو‌های خدمات جهادی به زندان‎ها برای جبران برخی کمبود‌ها خبر داد و گفت: در هفته گذشته با حضور گروه‎های جهادی پزشکی در برخی زندان‎ها نزدیک به 500 میلیون تومان خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان و جهادی به زندانیان ارائه شده که این برنامه برای همه زندان‎ها در نظر گرفته شده است.

حاج محمدی همچنین با اشاره به بررسی و شناسایی مشکلات اساسی زندان‌های کشور، از راه اندازی سامانه مشعل (مدیریت شبکه عدالت شهید لاجوردی) برای دریافت بدون واسطه نظرات نخبگان، فعالان اجتماعی، زندانیان و خانواده آن‌ها درباره مشکلات زندان‎های کشور خبر داد.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان