رئیس پلیس امنیت عمومی تهران خبر داد؛

کشف ۲۱۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران

سردار ذوالقدری از شناسایی انبار کالای قاچاق در جنوب تهران و کشف بیش از یک هزار عدد لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

کشف 210 میلیارد لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران اظهار کرد: روز گذشته خبری مبنی بر دپوی لوازم خانگی قاچاق در انباری در حوالی شور آباد تهران دریافت شد و سریعا بررسی موضوع و شناسایی محل انباری در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از صحت خبر دریافتی داشت، تصریح کرد: با شناسایی هویت مالک انباری و نشانی دقیق آن، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از این انباری‌ها اخذ شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی صبح امروز تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت پایتخت به آدرس اعلامی اعزام و موفق شدند در یک عملیات متهم را دستگیر و در بازرسی از این انبار 327 دستگاه یخچال فریزر، 289 دستگاه ماشین لباسشویی و 388 دستگاه ماشین ظرفشویی فاقد مجوز‌های گمرکی و بارنامه کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را حدود 210 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: با دستور قضایی، انبار مذکور پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان