مصری: با فرمایشات رهبری، تعامل بعد از ۴۰ سال معنا شد

خبرگزاری مهر: به نقل از صداوسیما، آقای عبدالرضا مصری در برنامه تیتر امشب 2 شنبه شب شبکه خبر در تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مؤلفه‌های مجلس قوی افزود: بیانات ایشان درباره مجلس یازدهم همه نمایندگان را امیدوار کرد و همه احساس کردیم از روز اولِ تشکیل مجلس، ایشان در همه لحظات در کنار ما حضور دارند، تا اینکه سخنان روز یکشنبه 22 تیرماه را ایراد کردند.

وی تصریح کرد: این بیانات جامع و کامل و سرشار از امید و تقویت بخشی بود و به راستی هدیه‌ای به مجلسی‌ها بود.

آقای مصری گفت: ایشان مجلس را مظهر امید و انتظار مردم معرفی کردند؛ به این معنی که تاکید ایشان بر این دو واژه، مسئولیت سنگینی برای نمایندگان ایجاد می‌کند.

این نماینده مجلس افزود: بخش دیگری از بیانات رهبری به ترکیب مجلس معطوف بود که ایشان آن را «ترکیبی از جوانان پرانگیزه، با ایمان، پرتوان، تحصیلکرده و کارامد» معرفی کردند و فرمودند: «مجلسی داریم که قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجلس پس از انقلاب است» و وقتی که این تعابیر برای مجلسی به کار رود، آن را به مجلسی امیدبخش و خوب تبدیل خواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: این فراز‌های رهبر انقلاب، آمادگی بیشتری برای پاسخگویی به انتظار‌ها در نمایندگان ایجاد می‌کند و با این رهنمود‌ها مجلس جان دوباره گرفت.

آقای مصری گفت: نکته حائز اهمیت در اظهارات رهبری این بود که ایشان در رهنمود‌های خود به واژه‌های سیاسی و جناحی اشاره‌ای نکردند و معتقدم، نمایندگان باید به دور از این موضوعات به رهنمود‌های ایشان توجه کنند.

وی تاکید کرد: با فرمایشات رهبری، تعامل بعد از 40 سال معنا شد.

آقای زنگنه، نماینده مجلس هم گفت: رهبر انقلاب فرمودند، احساسی عمل نکنید، آنچه صلاح مردم و منطقی است انجام دهید.

وی افزود: مردم در اسفندماه در شرایطی پای صندوق‌های رأی آمدند که وضع معیشتی شأن بسیار دچار مشکل شده بود و به تعبیر رهبر انقلاب مجلس امیدبخشی روی کار امد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: این حضور مردم حاوی معنایی است که مردم احساس کردند این مجموعه‌ای که رهبری با عنوان مجلس انقلابی معرفی کردند با تمسک به روش‌های انقلابی و بازگشت به شعار‌های اصیل انقلاب، از مشکلات عبور خواهد کرد.

وی در این باره گفت: البته در کنار این امیدبخشی، انتظاراتی ایجاد می‌شود که البته با افت‌هایی هم همراه است.

آقای قادری، دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کرد: مردمی بودن می‌تواند یکی از مهمترین خصیصه‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان