افزایش عجیب تست کرونا!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، درباره میزان مراجعات به کلینیک‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی شرکت شهرسالم در تهران اظهار داشت: متأسفانه میزان مراجعات به دلیل ابتلا به کرونا به مراکز درمانی و کلینیک‌های شرکت شهرسالم افزایش یافته است و شرایط به هیچ عنوان مساعد نیست.

وی با اشاره به اینکه برخی از مبتلایان ممکن است فاقد علامت ابتلا به ویروس کووید ـ 19 باشند، گفت:‌نتیجه تست کرونا مثبت در حال حاضر نسبت به ماه‌های گذشته 4 تا 5 برابر افزایش یافته و این نشان می‌دهد میزان شیوع و ابتلا میان شهروندان تهرانی بیشتر شده است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت:‌ افرادی که به کلینیک‌های شهرداری مراجعه می‌کنند فقط پرسنل شهرداری نیستند بلکه شهروندان عادی نیز از خدمات این کلینیک‌ها و مراکز درمانی بهره‌مند هستند.

چوبینه با اشاره به اینکه غربالگری کرونا در میان کارکنان و کارگران شهرداری همچنان ادامه دارد گفت:‌میزان ابتلا در میان کارکنان شهرداری نیز روند افزایشی داشته و این موضوع به ویژه در محل اسکان کارگری با روند افزایش همراه بوده است.

وی تصریح کرد: مهمترین عامل در پیشگیری از کرونا توسط خود افراد می‌تواند انجام گیرد و شهروندان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را هر چه بیشتر مدنظر قرار دهند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که هزینه تست کرونا در کلینیک‌های و مراکز‌های درمانی شهرداری تهران چقدر برای شهروندان هزینه دارد، گفت:‌ تست آنتی‌بادی کمتر از 100 هزار تومان است که البته این تست آنتی‌بادی شامل دو فاز حاد و مزمن بوده و هزینه سی‌تی‌اسکن نیز جدا از این تست آنتی‌بادی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان