عرضه کوییک S آغاز شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اسب بخار، در حال حاضر دومین مرحله پیش فروش سایپا کوییک S آغاز شده و مشتریان می توانند این هاچ بک کراس را برای تحویل در بهمن و اسفند 99 ثبت نام کنند. مرحله پیش ثبت نام کوییک اس تا فردا (25 تیر 99) ادامه دارد و پس از آن بر اساس قرعه کشی، منتخبان برای تکمیل وجه انتخاب می شوند. لازم به ذکر است که گروه خودروسازی سایپا پیش پرداخت 40 میلیون و 800 هزار تومانی را برای این خودرو در نظر گرفته و بهای نهایی را اعلام نکرده است. اما با توجه به قواعد پیش فروش خودرو در ایران، در صورتی که شرایط اقتصادی ثابت باشد، می توان توقع بازه قیمتی 80 تا 90 میلیون تومان را برای سایپا کوییک S داشت.

سایپا نسخه پایه کوییک فیس لیفت را با پسوند S معرفی کرده و برنامه دارد تا نسخه اولیه این خودرو را با نام «کوییک اس» وارد بازار کند. به گفته مدیران سایپا در سال جاری نسخه های جدید کوییک فیس لیفت با نام های «کوییک G» و «کوییک RS» به بازار معرفی خواهند شد. کوییک S نسبت به نسخه فعلی کوییک در بحث ظاهری تغییرات جزئی داشته و ویژگی هایی چون استاندارد آلایندگی یورو 5، چراغ روشنایی روز در نسخه پایه، غربیلک فرمان طرح D، سنسور نور، سامانه مدیریت خودرو MFD، نمایشگر تعویض دنده GSI و… در آن دیده می شود.

باید توجه داشت که با وجود آغاز پیش فروش سایپا کوییک اس، شرکت عرضه کننده هنوز اطلاعات کاملی را در خصوص این خودرو اعلام نکرده و تنها تصاویر و جزئیات به نسبت محدودی را در مورد کوییک S و کوییک فیس لیفت منتشر کرده است. لذا این نوع سبک فروش باعث شده تا در فضای مجازی، بسیاری از کاربران به نحوه عملکرد سایپا در حوزه فروش انتقاد داشته باشند.

سایپا کوییک S به پیشرانه 1٫5 لیتری 8 سوپاپ و یورو 5 مجهز است که 87 اسب بخار را با گشتاور 128 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده 5 سرعته دستی بر روی کوییک اس نصب است و توان را به چرخ های جلوی خودرو می رساند. کوییک S که نسخه پایه نمونه کوییک فیس لیفت است، در بحث طراحی سپر، جلو پنجره، تریم داخلی و برخی جزئیات دیگر تغییراتی را با خود به همراه دارد.

مشخصات کوییک S چیست؟

سایپا کوییک S به پیشرانه 1٫5 لیتری 8 سوپاپ و یورو 5 مجهز است که 87 اسب بخار را با گشتاور 128 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده 5 سرعته دستی بر روی کوییک اس نصب است و توان را به چرخ های جلوی خودرو می رساند.​

کوییک s

سایپا کوییک اس چه تفاوتی با نسخه فعلی دارد؟

کوییک S نسخه پایه کوییک فیس لیفت به حساب می آید. این خودرو در بحث طراحی سپر، جلو پنجره، تریم داخلی و برخی جزئیات دیگر با کوییک دنده ای در حال تولید تفاوت دارد.

امکانات کوییک S چیست؟

دو کیسه هوا، ترمز ABS، EBD و BA، رینگ فولادی، تریم داخلی پارچه، تهویه دستی الکتریکی، شیشه ها و آینه های برقی، غربیلک فرمان طرح D، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، جلو آمپر جدید، نمایشگر تعویض دنده GSI، سامانه مدیریت خودرو MFD، استاندارد آلایندگی یورو 5 و… از جمله امکانات سایپا کوییک اس است.

قیمت سایپا کوییک S چقدر خواهد بود؟

هنوز سایپا قیمت رسمی را برای کوییک اس مشخص نکرده است. اما در پیش فروش های اخیر ودیعه اول را 40 میلیون و 800 هزار تومان تعیین نموده است. بر اساس قواعد پیش فروش خودرو در کشور، اگر شرایط اقتصادی ثابت باشد می توان توقع بازه قیمتی 80 تا 90 میلیون تومان را برای کوییک S داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان