ترامپ: قوانین مجازات چین را امضا کردم

خبرگزاری تسنیم: به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری روز سه شنبه خود در کاخ سفید اعلام کرد که قوانین مربوط به تحریم و مجازات چین در خصوص آنچه را که «سرکوب اعتراضات مردم هنگ کنگ» خوانده، امضا کرده است.

وی با بیان اینکه هیچ کشور به اندازه چین از آمریکا سوء استفاده نکرده است، افزود: از این پس صادرات تکنولوژی‌ها مهم به چین و دیگر فناوری‎هایی که برای این کشور مفید است، متوقف می‏شود.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا تصمیم گرفته از تکنولوژی شرکت «هوآوی» چین استفاده نکند، افزود: آمریکا بسیاری از کشور‌ها را متقاعد کرده که دیگر از خدمات شرکت هوآوی چین استفاده نکنند.

ترامپ تصریح کرد: ما به دلیل عملکرد روسای جمهور سابق و خروج میلیارد‌ها دلار از خزانه آمریکا، چین را آباد کردیم و زندگی جو بایدن چیزی جز هدایای متوالی به حزب کمونیست چین نیست. بایدن به عنوان نامزد دموکرات‎ها در انتخابات، خوش‎شانس‌ترین است چراکه او و پسرش با چین رابطه دارند.

وی در ادامه اظهارات خود علیه جو بایدن رقیب انتخاباتی خود اضافه کرد: بایدن با اجازه دادن به پیوستن چین به سازمان تجارت جهانی بزرگترین خطای ژئواستراتژیک را مرتکب شد و از این طریق باعث شد تا اقتصاد چین رشد کند.

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به خروج آمریکا از سازمان بهداشت جهانی اشاره کرد و گفت که سازمان بهداشت جهانی به عروسک خیمه شب بازی چین تبدیل شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان