گودرزی در نشست با اصناف و مجتمع‌های تجاری:

واحد‌های تجاری متخلف از پروتکل‌های بهداشتی پلمب می‌شوند

معاون امنیتی استاندار تهران گفت: واحد‌های تجاری که پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت نکنند پلمب می‌شوند.

واحد‌های تجاری متخلف از پروتکل‌های بهداشتی پلمب می‌شوند

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران صبح امروز در جلسه‌ای که با حضور اصناف، مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، گفت: از هفته گذشته ستاد کر‌ونا استان و شهر تهران و بازرسی به دلیل پیک دوباره کرونا و رعایت نکردن برخی از شهروندان تصمیمات جدیدی را گرفتند.

او با بیان اینکه به 10 مجتمع که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند اخطار جدی داده شد، گفت: در صورت ادامه عدم رعایت نکات بهداشتی نسبت به پلمب آن‌ها اقدام می‌شود.

گودرزی با اشاره به اینکه ممکن است در یک مجتمع تجاری برخی واحد‌ها نکات بهداشتی را رعایت نکنند اظهار کرد: در مرحله اول به این واحد‌ها اخطار جدی داده می‌شود، اما در صورت تکرار، به شدت با واحد‌های متخلف برخورد و نسبت به پلمب آن‌ها اقدام می‌شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران خاطرنشان کرد: افزایش میزان ابتلا باعث شده تا محدودیت‌ها به مدت یک هفته تکرار شود که امیدوارم شرایط به وضعیت قبل برگردد.
او تاکید کرد: اگر پروتکل‌ها رعایت نشود مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتر خواهیم بود، البته هر گونه اعمال محدودیت طبق نظر وزارت بهداشت و هماهنگی با ستاد ملی اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید

مخالفت با فعالیت دوباره اغذیه فروشان 30 تیر در اوج گیری کرونا

اخطار به 10 مرکز تجاری پر ازدحام تهران/ مراکز متخلف 24 ساعت بعد از تذکر پلمب می‌شوند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان