کرونا خدمات جهادی در روستاهای خوزستان را متوقف نکرد

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز با وجود ویروس کرونا اقدامات عمرانی جهادی در مناطق روستایی خوزستان متوقف نشده و به فراخور ظرفیت و نیاز مناطق از کمک به بیماران نیز دریغ نشده است.

کرونا خدمات جهادی در روستاهای خوزستان را متوقف نکرد

به گزارش ایسنا، سرهنگ دوم پاسدار ایمان ممبینی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در سطح استان در محل قرارگاه راهیان نور سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان توضیح داد: باتوجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در سطح استان کمیته خادمان شهدای راهیان نور استان هم پای سایر دستگاه‌های خدمت رسان، توزیع بسته های معیشتی را بین اقشار آسیب پذیر در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: کمیته خادمان شهدای راهیان نور استان پیش از این نیز در ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری و تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و ماسک، خدماتی را به شهروندان و روستاییان ارایه داده و اکنون نیز مرحله چهارم توزیع بسته های معیشتی را آغاز کرده است .

مسئول راهیان نور سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ادامه داد: در چهارمین مرحله توزیع مواد غذایی، تاکنون  بیش از 200 بسته معیشتی به ارزش 300 میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شده است. خدمات رسانی به روستاها و مناطق مسیرهای راهیان نور در اولویت قرار گرفته و بیشترین تمرکز ما برای توزیع اقلام معیشتی در مناطقی نظیر کوی سیاحی، گلدشت و کوی سادات است که تاکنون چندین مرحله مورد توجه قرار گرفته اند.

ممبینی گفت: همچنین در روستاهای مسیر حمیدیه خانوارهای زیادی ساکن هستند که باتوجه به شرایط کنونی و مشکلات اقتصادی معیشت آن ها به خطر افتاده و بیشتر از سایر مناطق نیازمند حمایت هستند. از ابتدای سال جاری تاکنون نیز با وجود ویروس کرونا اقدامات عمرانی جهادی در مناطق روستایی خوزستان متوقف نشده و به فراخور ظرفیت و نیاز مناطق از کمک به بیماران نیز دریغ نشده است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان خاطرنشان کرد: در هفته‌های اخیر 11 سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه در مناطق روستایی مسیر شهرستان حمیدیه احداث و چندین دستگاه کولر و لوازم اولیه زندگی نیز برای خانوارهای نیازمند تامین شده و شناسایی سایر خانواده های نیازمند ادامه دارد. از ابتدای شیوع ویروس کرونا تمامی اقدامات گروه های جهادی با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده تا آسیبی به اهالی وارد نشود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان