خبرگزاری ایسنا: به نقل از روابط عمومی شبکه دو، محمد سلوکی ـ تهیهکننده این برنامه ـ در توضیح ویژگیهای آن اظهار کرد: در «زعفران» که با رویکرد ایجاد ساعاتی خوش برای مخاطبان رسانه ملی تولید میشود از بازیگران جوان تئاتری استفاده شده است و در تعریف کلی برنامه میتوان گفت جریان تولید محتوای کمدی و طنز خط محوری «زعفران» است و به نوعی مسابقهای برای ساخت ویدئوهای کمدی و طنز توسط کسانی که علاقمند به این حوزه هستند، محسوب میشود.
سلوکی در ادامه گفت: شناسایی افراد مستعد و آموزشهای ضمنی برای تولید محتوای طنز ارزشمند از جمله اهداف این برنامه است. همیشه تصور میشود که تولید باید یک محصول فیزیکی باشد اما محتوا هم یک محصول است که میتواند به صورت حرفهای تولید شود و یک جریان اشتغالزایی جدی را ایجاد کند.
تهیهکننده «زعفران» افزود: سعی میکنیم زعفران سرشار از بخشهای شاد و طنز برای خانوادهها باشد و حالی خوب به همه افراد جامعه که این روزها به این فضای پرنشاط بیشتر از هر زمان دیگری نیاز دارند، پیشکش کنیم.
«زعفران» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیهکنندگی محمد سلوکی و اجرای جواد مولانیا که جمعه هر هفته ساعت 10 از شبکه دو سیما روانه آنتن میشود.