معارفه سرپرست بنیاد شهید استان همدان برگزار شد

مراسم تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با حضور مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد.

معارفه سرپرست بنیاد شهید استان همدان برگزار شد

به گزارش ایسنا، مجید عابدی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان بیان کرد: مدیران باید تحول را جزئی از برنامه‌ها قرار دهند و مسائل را تحول‌گرایانه پیش ببرند و در کنار آن سعی شود در انضباط مالی که رکن حرکت جهادی و بسیجی است، با روحیه بسیجی به کارها پرداخته شود.


در ادامه این مراسم احمد عباسیه بزرگی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: خدا را شاکریم که عمر ما را در راه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قرار داد و این نفس کشیدن، حیات و ممات ما در زیر سایه پربرکت خانواده شهدا توفیق و افتخاری بزرگ است.


او سپس اظهار کرد: امیدواریم در راستای سیاست‌های ابلاغ‌شده به‌خصوص ارتقای سلامت نظام اداری، صیانت از حقوق شهروندی جامعه هدف، استقرار نظام شایسته‌سالاری با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، استیفای حقوق مسلم جامعه هدف با روحیه جهادی، قانون‌مداری و عدالت‌محوری انجام وظیفه کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان