آیا برای ۳ اعدامی حوادث آبان اعاده دادرسی صادر شده است؟

برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که به دستور رئیس قوه قضاییه، برای سه مجرم محکوم به اعدام حوادث آبان‌ ماه، اعاده دادرسی صادر شده است.

آیا برای 3 اعدامی حوادث آبان اعاده دادرسی صادر شده است؟

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که به دستور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، مستند به ماده 477 برای سه مجرم اعدامی (معروف به مجرمان آبان‌ ماه) اعاده دادرسی صادر شده است.

بدین ترتیب برای این سه مجرم اعاده دادرسی صورت خواهد گرفت و عملا اجرای حکم برای آن‌ها متوقف شده است.


بیشتر بخوانید


این در حالی است که مهدی کشت دار مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود این خبر را تکذیب کرد.

مهدی کشت دار در صفحه شخصی خود نوشت: خبری که یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر دستور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی برای اعاده دادرسی سه متهم اعدامی حوادث آبان ماه منتشر کرده است «صحت ندارد».

اعاده دادرسی برای 3 اعدامی

همچنین مرکز رسانه های قوه قضاییه در اطلاعیه ای نوشت: در پی انتشار خبری در یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر صدور دستور اعاده دادرسی سه متهم اعدامی حوادث آبان ماه، مرکز رسانه قوه قضاییه ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد همچنان که روز گذشته سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری اعلام کرد «ممکن است در فرآیند قانونی اجرای احکام، دادرسی‌های فوق‌العاده مانند اعمال 477 قانون آیین دادرسی کیفری چه در این پرونده و چه در سایر پرونده‌ها نتیجه پرونده را توأم با تغییر کند»؛ بنابراین در این پرونده نیز در صورت وصول درخواست، قوه قضاییه طبق روال قانونی به آن رسیدگی خواهد کرد، اما تا کنون درخواستی از جانب وکلای متهمین واصل نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان