سنتکام: قادر به پیش‌بینی اقدامات ایران نیستیم

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از المصدر نیوز، «کنت مکنزی» رئیس فرماندهی مرکزی نیرو‌های تروریست آمریکا در خاورمیانه (سنتکام) به جنبش حزب الله لبنان در خصوص پیامد‌های اقدام نظامی علیه رژیم صهیونیستی هشدار داد.

کنت مکنزی در ادعایی اقدام نظامی حزب الله علیه اسرائیل را اشتباه بزرگی دانست که برای لبنان، حزب الله و حامیان آن پایان خوشی نخواهد داشت.

خبرگزاری لبنانی النصره به نقل از فرمانده سنتکام مدعی شد: پس از تبادل زندانیان با ایران، مشخص شد که ما در دوره‌ای از فرصت‌ها قرار داریم که حاصل اراده و توانایی است و تصور نمی‌کنم ایران در مورد توانایی‌های ما شک و تردید داشته باشد. مکنزی مدعی شد ایران همچنان به دنبال کنترل منطقه و خارج کردن نیرو‌های آمریکایی است. اینکه ایران چه برنامه‌ای در سر دارد بسیار دشوار است. به نظرم پس از ترور ژنرال سلیمانی تصمیم گیری برای ایران دشوار شده است.

فرمانده نیرو‌های تروریست آمریکا اظهار داشت: من در سفرم به لبنان به فرمانده جوزف عون اعلام کردم واشنگتن به تعهدات خود در قبال ارتش لبنان پایبند است. از نظر ما حزب الله یک مشکل به حساب می‌آید.

فرمانده سنتکام در خصوص حضور نیرو‌های نظامی آمریکا در عراق اظهار خوش بینی کرد و گفت نخست وزیر جدید به دنبال اجرای حاکمیت عراق است. ما کاملا با او موافق هستیم و معتقدیم که می‌توانیم در این امر سهیم باشیم. به اعتقاد ما او به دنبال شکست شبه نظامیان است. مکنزی خاطرنشان کرد ما سامانه‌های پدافند هوایی را در منطقه سبز عراق مستقر کردیم و نمی‌خواهیم درباره جزئیات تاکتیکی به بحث بپردازیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان