سعادتمند: یک ماه فرصت داریم پول شفر را بدهیم

خبرگزاری فارس: احمد سعادتمند در خصوص خبری که پیرامون محرومیت این باشگاه از 3 پنجره نقل و انتقالاتی منتشر شده است اظهار داشت: ما پرونده‌های زیادی در فیفا داشتیم که 6 پرونده را از طریق مطالبات فیفا پرداخت کردیم. روز گذشته هم ایمیلی از فیفا دریافت کردیم که باید طلب بویان را پرداخت کنیم، البته 90 درصد طلب وی آماده پرداخت است و بقیه این رقم هم پرداخت می‌شود.

وی افزود: علاوه بر پرونده بویان ما رقمی حدود 600 هزار دلار باید به شفر پرداخت کنیم و از روز گذشته به ما ابلاغ شده که به مدت 1 ماه فرصت داریم که طلب شفر را پرداخت کنیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه آیا فشاری روی استقلال برای محرومیت است گفت: ما مشکلی برای زمان پرداخت نداریم اگر چه تفاوت نرخ ارز باعث شده دچار مشکل شویم و برای 2 نفر باید حدود 900 هزار دلار پرداخت کنیم. هم هیات مدیره و هم کارگزار در تلاش هستند این مشکل حل شود ولی اینکه ما محروم شده‌ایم و اینگونه صحبت‌ها درست نیست.

وی در گفت و گو با شبکه خبر با بیان اینکه یک گروه حقوقی قوی استخدام کرده تا پرونده‌ها را پیگیری کند عنوان کرد: ما همه را بررسی می‌کنیم ولی حجم این پرونده‌ها بسیار زیاد است مثلا در 77 پرونده فقط در 3 پرونده برنده شدیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان