نحوه پرداخت حقوق کارمندان انتقالی مشخص شد

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمد باقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس این سازمان، دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی در سال 1399 و پیش‌بینی اعتبار مربوط در لایحه بودجه سال 1400 را به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

در این زمینه بخوانید

جزییات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان

افزایش 65درصدی حقوق کادر درمان

حقوق کارگران در نیمه دوم سال بازنگری می‌شود؟

بر اساس این ابلاغ در سال 1399 هیچ‌گونه ابلاغی برای جابه‌جایی حقوق و مزایای کارکنان انتقالی، توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان انجام نمی‌گیرد.
گزارش مذکور حاکی است که پس از تأیید انتقال کارکنان توسط شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دستگاه‌های اجرایی مبدأ و مقصد، دستگاه اجرایی مقصد مکلف به صدور حکم کارگزینی برای کارکنان انتقالی است.

به موجب این ابلاغ، در صورت انتقال کارکنان رسمی و پیمانی، دستگاه اجرایی مبدأ (ملی / استانی) مکلف است که حقوق و مزایای مستمر و عیدی آنان را بر اساس احکام کارگزینی صادره دستگاه اجرایی مقصد، تا پایان سال 1399 پرداخت نماید.

بر اساس همین ابلاغ، پرداخت مزایای غیرمستمر (از جمله اضافه کار، رفاهی و سایر پرداخت‌های پرسنلی) از تاریخ انتقال، بر عهده دستگاه اجرایی مقصد (ملی / استانی) است.

این ابلاغ تصریح می‌کند که بدیهی است مابه‌التفاوت حکم کارگزینی صادره در دستگاه اجرایی مقصد با آخرین حکم کارگزینی وی در دستگاه اجرایی مبدأ (اعم از کاهش / افزایش) و سایر پرداخت‌های پرسنلی در دستگاه اجرایی مقصد، در تخصیص اعتبار دستگاه اجرایی مبدأ و مقصد، توسط سازمان برنامه و بودجه کشور / سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، پیش‌بینی می‌شود.

در ادامه این ابلاغ عنوان شده است که هر گونه استخدام یا به‌کارگیری نیرو به عنوان جایگزین برای نیروهای انتقالی، صرفاً با رعایت قوانین و مقررات مربوطه (اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور و تأیید تأمین اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه کشور) امکان‌پذیر است.

 برای مشاهده متن کامل دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی سال 1399 اینجا کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان