راز قتل زن جوان با کفش‌های زرشکی

وقتی آتش نشانان از ایستگاه ۸ طبرسی، آژیرکشان به محل رسیدند و شعله‌های آتش را خاموش کردند ناگهان پیکر سوخته انسانی را دیدند که کفش هایش نیمه سوخته باقی مانده بود.

سجادپور؛ مرد جوانی بامداد روز گذشته جسد یک زن را با ریختن مواد قابل اشتعال به آتش کشید و از محل گریخت. ساعت حدود 3 بامداد روز گذشته، کارگری که مشغول انجام امور محوله از سوی کارفرمایش بود ناگهان با دیدن آتشی که در زمین‌های کشاورزی انتهای خیابان طبرسی 56 شعله ور بود، دست از کار کشید و به طرف شعله‌های آتش حرکت کرد.
 
او مردی را دید که در حال آتش زدن چیزی در زمین‌های خالی است به طوری که حتی شعله‌های آتش به اطراف گسترش می‌یافت و خار و خاشاک آن محل را نیزمی سوزاند. این کارگر که به ماجرا مشکوک شده بود بی درنگ با آتش نشانی تماس گرفت تا از گسترش آتش جلوگیری شود این در حالی بود که مرد مرموز هم پس از سوختن کامل آن چه به آتش کشیده بود در تاریکی شب ناپدید شد.
 
وقتی آتش نشانان از ایستگاه 8 طبرسی، آژیرکشان به محل رسیدند و شعله‌های آتش را خاموش کردند ناگهان پیکر سوخته انسانی را دیدند که کفش هایش نیمه سوخته باقی مانده بود.
 
دقایقی بعد نیرو‌های کلانتری طبرسی شمالی ماجرا را به قاضی احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) اطلاع دادند و بدین ترتیب تحقیقات با حضور مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت هولناک ادامه یافت.
 
بازپرس شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی از هویت مقتول با کفش‌های زرشکی دارند با پلیس 110 تماس بگیرند.
 
راز قتل زن جوان با کفش‌های زرشکی
 
منبع:  روزنامه خراسان
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان