لوکا بوناچیچ: تغییرات مربیان در ایران زیاد و غیرمنطقی است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید تیمش به دنبال بهترین عملکرد در دیدار برابر ماشین سازی است.

لوکا بوناچیچ: تغییرات مربیان در ایران زیاد و غیرمنطقی است

به گزارش ایسنا، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ماشین سازی اظهار کرد: بعد از اولین باختی که داشتیم، بازیکنان در بازی بعد نشان دادند که شخصیت بالایی دارند. این یک علامت بسیار مثبت است. امیدوارم یک درس عبرت از بازی با پیکان گرفته باشیم و فردا بتوانیم بازی خوبی برابر ماشین‌سازی به نمایش بگذاریم.

وی درباره عملکرد دروازه‌بان تیمش هم گفت: طبیعی هست که تغییراتی ایجاد کنیم. همیشه به دنبال بهترین نفرات هستم. در پست دروازه‌بان در بازی قبل انتخاب بسیار خوبی داشتیم پس طبیعتاً همین راه را ادامه خواهیم داد.

بوناچیچ درباره عملکرد ذوب‌آهن در خط حمله هم گفت: تلاش می‌کنیم بهتر عمل کنیم. برای ما بهتر است با تیم‌هایی بازی کنیم که در بالای جدول هستند چون آن‌ها برعکس تیم‌های پایین جدول فوتبال بازی می‌کنند و عملکرد تدافعی ندارند. ماشین‌سازی  هم احتمالا فردا مقابل ما تدافعی بازی خواهد کرد. ما برای ذوب‌آهن هنوز مهاجم خوبی پیدا نکرده‌ایم.

وی درباره تغییر سرمربی تیم ماشین‌سازی هم گفت: این تغییرات در ایران عادی است اما من خیلی به این مسائل ورود نمی‌کنم. از ١6 تیم، ١٣ تیم در کادر فنی خود تغییرات داشته‌اند که این موضوع اصلا منطقی نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان