ویسی: مدیران باشگاه‌ها سراغ مربیان دیگر تیم‌ها نروند

سرمربی پیکان گفت: مدیران باشگاه‌ها برای دیگر تیم‌ها ارزش قائل شوند که وقتی مربی تیم دارد سراغش نروند.

ویسی: مدیران باشگاه‌ها سراغ مربیان دیگر تیم‌ها نروند

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی مقابل سایپا اظهار کرد: یک بازی مهم برای هر دو تیم است. هم از نظر امتیازات در جدول و هم از نظر این‌که داربی خودروسازان است و هر دو تیم تلاش می‌کنند تا امتیازات را کامل بگیرند و خودشان را در جدول سر و سامان دهند. ما با تمام وجودمان بازی ‌می‌کنیم و روحیه تیم ما خیلی خوب است و امیدوار هستم که برنده این بازی باشیم.

او درباره عملکرد خوب سایپا مقابل سه تیم بالای جدولی گفت: برای ما مهم نیست و باید در تمام بازی‌هایمان دست پر بیرون بیاییم و امتیاز بگیریم و کاری به گذشته هیچ تیمی نداریم و فقط روز بازی برایمان مهم است و تمام تلاش مان این است که نتیجه بازی به نفع ما رقم بخورد و بتوانیم برنده این بازی باشیم.

ویسی درباره دو برد پیاپی پیکانی‌ها گفت: ما آنقدر باخت دادیم که با دو برد کارمان را تمام شده نمی‌بینیم و با بازیکنان در رابطه با این موضوع صحبت کردیم تا مغرور نشویم. ما آنقدر به باشگاه بدهی داریم که قطعا غرور ما را نخواهد گرفت و امیدوار هستیم با تمام تلاشی که انجام می‌دهیم بتوانیم کار خودمان را ادامه دهیم و به سومین برد پیاپی دست پیدا کنیم.

او در رابطه با خط حمله قوی پیکان بیان کرد: ما همانطور که خوب گل می‌زدیم، خوب هم گل می‌خوردیم و واقعا برای خود ما هم عجیب بود. تلاش کردیم که روی این مساله کار کنیم و گل نخوریم. سیستم دفاعی تیممان و سازمان دفاعی تیم مان خوب نبود اما رفته رفته بهتر شد و بعد از تعطیلات جدولی با 10 تیم ترسیم کردیم و بازی‌های گذشته مان را کنار گذاشتیم. هفته اول که از پرسپولیس باختیم هشتم بودیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: هفته بعد که ذوب‌آهن را بردیم سوم شدیم و اکنون هم دوم جدول هستیم و جدا از جدول اصلی، بازیکنان مان آن جدول را نگاه می‌کنند و با آن روحیه بازی می‌کنند. نوع بازی و سیستم دفاعی مان هم بهتر شده است. حدود 70 تا 80 درصد راه را رفته ایم و به یک برد دیگر نیاز داریم. رتبه ما در جدول به بقیه رقیبان مان هم بستگی دارد. اکنون دیگر همه چیز دست خودمان است چرا که دیگر ته جدول نیستیم و با این برد می‌توانیم به آینده خوبی امیدوار باشیم.

او درباره تغییرات مکرر مربیان در لیگ برتر گفت: این زیبنده فوتبال ما نیست. همانطور که از بازیکنان مان انتظار داریم که به قراردادشان متعهد باشند، مربیان هم باید به همین شکل باشند و این خوب نیست که مربی امروز جایی است و فردا به تیم دیگری برود. من اکنون در پیکان هستم و حساب شده اینجا آمدم و این‌که پیشنهاد بهتری داشته باشم و به جای دیگری بروم قشنگ نیست. ما معلم و الگوی بازیکنان هستیم و امیدوار هستم این اتفاقات بد نیفتد. مدیران هم برای دیگر تیم‌ها ارزش قائل شوند که وقتی مربی تیم دارد سراغش نروند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان