مهاجرت مانی رهنما و صبا راد! شایعه یا واقعیت؟ + بیوگرافی

مانی رهنما؛ خواننده پاپ با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش به صورت تلویحی از مهاجرت خود و همسرش (صبا راد)، مجری سابق تلویزیون خبر داد

مهاجرت مانی رهنما و صبا راد! شایعه یا واقعیت؟ + بیوگرافی

به گزارش سیمرغ : مانی رهنما متولد تیر 1350 خواننده پاپ ایرانی است. وی چندین اثر از بابک بیات از جمله مرسدس، فصل پرواز، مرگ ماهی‌ها، سقوط، مرثیه، قاب عکس و افسانه دل را نیز اجرا کرد. رهنما در نارمک تهران به دنیا آمد. او از کودکی به صوت و آواز علاقه‌مند بود و از 14 سالگی با خرید یک پیانو، رسماً موسیقی را شروع نمود. در مهر ماه سال 1371 به نزد بابک بیات رفت و از همان‌جا کلید فعالیت هنری جدی خود را زد.

مانی رهنما
مانی رهنما

مانی رهنما سال 1396 با صبا راد مجری صدا و سیما ازدواج کرد.

مانی رهنما و همسرش صبا راد
مانی رهنما و همسرش صبا راد

صبا راد (فاطمه راد) در 30 آبان ماه سال 1359 به دنیا آمد. او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. صبا راد، مجری و نویسنده برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، پس از 21 سال همکاری با صدا و سیما، در دی ماه 98 اعلام کرد دیگر با این رسانه همکاری نخواهد کرد.

خداحافظی صبا راد از تلویزیون
خداحافظی صبا راد از تلویزیون

مانی رهنما؛ خواننده پاپ کشورمان با انتشار عکس و نوشته ای در صفحه اینستاگرامش به صورت تلویحی از مهاجرت خود و همسرش (صبا راد)، مجری سابق تلویزیون خبر داد.

مانی رهنما با انتشار تصویری از خود و همسرش چنین نوشت:

سلام رفقا ، امشب شب تولدمه ، صبا هم ترکونده از محبت ، پارسا جونم نیست کنارم

پسر هنرمندم که کشور نامهربون با بچه هاش منو از اوون جدا کرده ، راستی دلم برای همتون تنگه ها ، شما ها که منو همیشه خجالت دادین همیشه ، یه چیز ، ما ایرانیا هر جای دنیا که هستیم همه واقعا دوسمون دارن و یه جنمی داریم واقعا رفقا از مهربونی ، توانایی و اصالت
امشب فقط یه هشتگ میزنم: ایران

عکس مانی رهنما و عمسرش صبا راد
عکس مانی رهنما و عمسرش صبا راد

همچنین بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتر خود نوشت:

تلخ است خبر ولی مانی رهنما هم به ترکیه مهاجرت کرد. خواننده توانمند و شاگرد خلف بابک بیات. اجرای قطعه »فردا که شد»، بوسه جنجالی روی صحنه از صبا راد (همسرش) و بازخوانی قطعه « طلای روسیاه» در انتخابات سال 92 در حمایت از روحانی، خبرسازترین موضوعات این خواننده با اخلاق در ایران بود.
 


مهاجرت مانی رهنما و همسرش صبا راد از ایران
مهاجرت مانی رهنما و همسرش صبا راد از ایران

بوسه جنجالی مانی رهنما بر پیشانی همسرش در کنسرت
بوسه جنجالی مانی رهنما بر پیشانی همسرش در کنسرت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان