بختیاری‌زاده: داور با پارس جنوبی مهربان بود

سرمربی شهرخودرو گفت: داور در یک سری از صحنه‌ها با پارس جنوبی خیلی مهربان بود و حتی بیرون از زمین هم رفتارشان با ما متفاوت بود ولی من این مساله را دلیل باخت تیم مان نمی‌دانم و باید قوی تر از قبل در بازی های آینده به میدان برویم.

بختیاری‌زاده: داور با پارس جنوبی مهربان بود

به گزارش ایسنا، سهراب بختیاری زاده پس از شکست تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار کرد: در زمین حریف ده نفره شدیم ولی از تلاش بازیکنان‌مان و میل به این‌که دوست داشتند در آن شرایط هم جبران کنند خیلی خوشحال و راضی‌ام اما باخت همیشه تلخ است. کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که این سه چهار روز خودمان را خیلی خوب آماده کنیم و روز پنج شنبه با تراکتورسازی جبران کنیم.

او ادامه داد: بعد از ده نفره شدن مان میل داشتیم که بی نظم نشویم ولی آن‌ها بیشتر سعی کردن دفاع کنند و روی ضد حمله موقعیت ایجاد کنند. روی یکی دو موقعیت ما بی نظم شدیم و توانستند ضد حمله بزنند ولی در کل چیزی که برای من امیدوار کننده است این است که تیم مان خیلی حرفه ای رفتار کرد.

بختیاری زاده درباره داوری بازی گفت: داور در یک سری از صحنه‌ها با پارس جنوبی خیلی مهربان بود و حتی بیرون از زمین هم رفتارشان با ما متفاوت بود ولی من این مساله را دلیل باخت تیم مان نمی‌دانم و باید قوی تر از قبل در بازی های آینده به میدان برویم و رفتار کنیم.

او اضافه کرد: تیم مان شرایط خوبی دارد و با این که کارمان سخت است و حریفان سختی مثل تراکتورسازی و استقلال را پیش رو داریم اما برای برد خواهیم رفت. همان طور که امروز هم برای برد به زمین آمدیم و بازی خودمان را انجام دادیم. البته به پارس جم هم تبریک می‌گویم اما گل های جمی‌ها در نیمه اول موقعیت آنچنانی نبودند و این اتفاقات فوتبال است و امیدواریم بازی بعدی را قوی تر ظاهر شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان