معاون استانداری تهران:

نهادینه کردن استفاده از ماسک در جامعه نیازمند راهکارهای فرهنگی است

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برای ترویج استفاده از ماسک توسط شهروندان افزود: نهادینه کردن استفاده از ماسک در جامعه نیازمند راهکارهای فرهنگی است.

نهادینه کردن استفاده از ماسک در جامعه نیازمند راهکارهای فرهنگی است

حمیدرضا گودرزی در گفتگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه کمر بخش بهداشت و درمان زیر بار مبارزه با کرونا خم شده است، افزود: در این شرایط باید به سمتی حرکت کنیم تا مشخص شود چطور باید زدن ماسک را نهادینه کنیم؛ قطعا بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برای ترویج و تبدیل آن به یک فرهنگ موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: بی تردید نمی توان در مجلس شورای اسلامی در قالب طرح سه فوریتی با اقدامات ناصحیح نظیر نزدن ماسک یا ترددهای بین شهری برخورد کرد باید به سمت راهکارهای فرهنگی مناسب حرکت کنیم. هیچ یک از دستگاه های امنیتی و انتظامی در این موضوع کوتاهی نکرده است و همه دستگاه ها همه توان خود را به کار گرفته اند اما باید شرایط اقتصاد در کشور را نیز مدنظر داشت.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران با اشاره به برخورد با مراکزی که پروتکل ها و ضوابط بهداشتی ابلاغی را رعایت نکنند، افزود: 10 مرکز به بازرسی و تذکرات توجهی نکردند که همه این مراکز را بازخواست کردیم. در حقیقت انجا که قانون اجازه می دهد در برخورد با مراکزی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند اعمال قانون و برخورد انجام می دهیم.

گودرزی تاکید کرد: تهران 14 میلیون جمعیت دارد و مدیریت خاصی را می طلبد و اگر مردم به بی توجهی ادامه دهند مجبور هستیم همه تدابیر فروردین ماه را مجددا اعمال کنیم که قطعا به اقتصاد اسیب های بسیاری وارد می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان