تبریز ۲۲۳ شهید جاویدالاثر دارد

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریزگفت: با توجه به اینکه فاز یک و دو گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام ساماندهی شده است، ایجاد یادمان شهدای جاویدالاثر از ضروریات گلزار شهدای وادی رحمت است.

تبریز 223 شهید جاویدالاثر دارد

به گزارش ایسنا، فرخ جلالی با اشاره به شهدای جاویدالأثر دوران هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: علی‌رغم این‌که حدود 223 شهید جاویدلاثر در بین رزمندگان اعزامی از کلانشهر تبریز بوده‌اند، تاکنون هیچ یادمانی به نام آنان در گلزار شهدای وادی رحمت ایجاد نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه فاز یک و دو گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام ساماندهی شده است، ایجاد یادمان شهدای جاویدالاثر از ضروریات گلزار شهدای وادی رحمت است.

جلالی با اشاره به این‌که مکان‌یابی احداث یادمان شهدای جاویدالاثر در تبریز با هماهنگی خانواده‌های شهدا، بنیاد شهید و اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس انجام می‌شود، بیان کرد: امید است که احداث یادمان ویژه به نام هر شهید جاویدالاثر، باعث تسکین آلام خانواده‌های چشم به راه آنان شود.

جلالی با اشاره به این‌که با تداوم عملیات تفحص پیکر شهدا،هر از چندگاه شاهد بازگشت پیکرهای این عزیزان هستیم،یادآور شد: در صورت بازگشت پیکرهای هر یک از شهدای جاویدالاثر، در محل یادمان خود دفن خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان