قرعه کشی دور دوم سایپا انجام شد

به گزارش اقتصاد آنلاین، قرعه کشی طرح پیش فروش 3 محصول جدید سایپا (شاهین، کوییک s و ساینا s) با حضور نهاد‌های نظارتی و مسئولان این شرکت خودرو سازی برگزار شد.

در این طرح پیش فروش سایپا، خودرو شاهین با پیش پرداخت 80 میلیون تومان و موعد تحویل اسفند ماه 99، کوییک s با پیش پرداخت 40 میلیون و 800 هزار تومان و موعد تحویل بهمن و اسفند 99 و خودروی ساینا s با پیش‌پرداخت 39 میلیون و 800هزار تومان و موعد تحویل دی، بهمن و اسفند 99 عرضه شد.

مجید باقری در این مراسم اظهار داشت: تا به امروز 40 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیشتر خودرو تحویل مشتریان داده‌ایم.

قائم‌مقام مدیرعامل در حوزه فروش سایپا افزود: برای پیش‌فروش این مرحله، در مجموع 249 هزار و 556 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 102 هزار و 803 نفر برای کوئیک‌اس، 77 هزار و 727 نفر برای شاهین و 69 هزار و 26 نفر برای ساینا اس (جدید) پیش‌ثبت‌نام کرده بودند.

وی ادامه داد: امروز برای انتخاب 14 هزار نفر، قرعه‌کشی را انجام می‌دهیم اما 50 درصد نیز رزرو انتخاب می‌کنیم تا اگر پس از قرعه‌کشی، افراد منتخب نتوانند طی 72 ساعت تحویل وجه کنند، دیگر نیاز به قرعه‌کشی مجدد برای انتخاب افراد نباشد.

 باقری گفت: کسانی که امروز منتخب قرعه‌کشی نشوند نگران نباشند، زیرا فردا 10 صبح پیش‌فروش مشارکت در تولید با بازه زمانی تحویل شهریور و مهر 1400 آغاز می‌شود.

به گفته وی، پیش‌فروش فردا صبح، برای سه محصول ساینا اس، کوییک‌اس، شاهین و 3 محصول جدید خواهد بود.

باقری با بیان اینکه پیش‌فروش همراه با سود مشارکت است، افزود: 250 هزار نفری که این مرحله ثبت‌نام کرده‌بودند، برای پیش‌فروش فردا دیگر نیاز به ثبت جدید اطلاعات ندارند و صرفاً با مراجعه به سایت و ورود کد کاربری، می‌توانند پیش‌ثبت کنند.

گفتنی است؛ برای این طرح فروش 14 هزار خودرو شامل 3 هزار دستگاه شاهین، 5 هزار دستگاه کوییک.اس و 6 هزار دستگاه ساینا. اس در نظر گرفته شده بود.

اسامی منتخب دومین طرح پیش فروش یکساله محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت 10 صبح فردا -یکشنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان