دیدار مدیرکل بنیاد شهید کردستان با چند خانواده ایثارگر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: احترام و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران از شاخص‌های اصلی سبک زندگی اسلامی بوده و از اهمیت زیادی برخوردار است.

دیدار مدیرکل بنیاد شهید کردستان با چند خانواده ایثارگر

به گزارش ایسنا، رضا نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با مادر شهید فتح الله شافعی زاده و همچنین والدین شهید نریمان خز و جانبازان کمال فرشته و لطف الله شافعی زاده در روستاهای «دله مرز» و «دیوزناو» از توابع شهرستان سروآباد دیدار کرد.

رضا نجفی در ادامه با همسر و فرزند پاسدار شهید کیکاووس پیری دیدار کرد و گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت(ع)، عرصه علمی و بسیاری از حوزه‌های مختلف نقش شهدا و حضور بی‌بدیل آنها انکارناپذیر است.شهدا به همه جامعه تعلق دارند و مایه افتخار و مباهات ملت شریف ایران هستند.

وی افزود: شهدا در مقام شفاعت هستند و نخستین کسانی را که شفاعت می‌کنند خانواده آنهاست و خانواده شهدا باید قدردان جایگاه خود باشند و عملکرد آنها نزد خداوند دارای مزد و پاداش است. احترام و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران از مواردی است که در اسلام بسیار بر آن تاکید شده و از اهمیت زیادی برخوردار است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با بیان اینکه احترام و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران از شاخص‌های اصلی سبک زندگی اسلامی است، گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران بی شک همان راه پدران، همسران و فرزندان خود را ادامه خواهند داد و برای جامعه الگو و الهام‌بخش خواهند بود.


به گزارش ایسنا، شهید کیکاووس پیری در سال 1326 در روستای دله مرز شهرستان سروآباد به دنیا آمد، وی در سال 1359 به جمع پیشمرگان مسلمان کُرد پیوست و بعد از سال‌ها مجاهدت در تاریخ 23 فروردین 1364 مابین روستای دله مرز و بلندی های دشته قلبی به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان