نکونام: شرایط برای فولاد عادلانه نیست/ کرونا یقه ما را گرفته است

سرمربی فولاد معتقد است کرونا باعث ضعف تیمش در رقابت با مدعی‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شده است.

نکونام: شرایط برای فولاد عادلانه نیست/ کرونا یقه ما را گرفته است

به گزارش ایسنا، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری این دیدار حاضر شد و اظهار کرد:  شرایط بازی طوری نبود که بخواهیم به فکر بازی باشیم. آن قدر مبتلا شده به کرونا داشتیم که تمام تیم گرفتن و رد کردند. چند بازیکن را با 2 تا 3 جلسه تمرین در ترکیب گذاشتم و تمام بازیکنان تعویضی‌ام تازه دیروز جواب منفی تست شان آمده بود.

او ادامه داد: تمرینات تیمم را با بازیکنان امید و جوان برگزار می‌کردم که تکلیف تاکتیک‌هایمان مشخص شود زیرا نفر برای تمرین کردن نداشتیم. این کرونا قطعا ادامه خواهد داشت و تیم ما هم خیلی ضربه خورد. خوب بازی کردیم و مجبور شدیم تعویض اجباری داشته باشیم و به بازیکنانی بازی دهم که نمی‌خواستم بازی کنند. ای کاش تیم ما سر حال بود و می‌توانست مثل قبل از کرونا بازی کند زیرا شرایط خوب بدنی در آن زمان داشتیم. تیم ما امروز از لحاظ بدنی افتاد و توان بازیکنان ما همین بود و کرونا باعث شکست ما شد. امیدوارم بازیکنان ما در بازی‌های بعد باشند. همین الان مربی اسپانیایی و 7 بازیکن ما در اهواز مشغول تمرین هستند تا شاید به بازی بعد برسند. ما مجبور بودیم بازی کنیم و بازی هم کردیم.

نکونام درباره خوب ظاهر نشدن مدافعان راست تیمش مقابل حملات پرسپولیس گفت: ما 3 دفاع راست داشتیم و هر 3 کرونا داشتند و مجبور بودند بازی کنند. یکی از آن‌ها را بین دو نیمه تعویض کردیم و نفر دوم نتوانست نفس بکشد و دوباره مجبور به تعویضش شدم. آن‌ها کرونا داشتند و این شوخی نیست و نمی‌گذارد شما نفس بکشید و راحت غذا بخورید. 

وی در پایان درباره 5 هفته پایانی گفت: با این وصعیت باید توکل کنیم به خدا که بازیکنانم را داشته باشیم. در اهواز شرایط سخت است. ما را فرستادند راستی‌آزمایی و صحت حرفمان ثابت شد. دروغی نداریم که بگوییم و شرایط ما در اهواز خیلی بد است. با این شرایطی که داریم که دوباره گرفتارش شویم، تیم من از شرایط ایده‌آلش عقب می‌افتد. ما تا جایی که می‌توانیم می‌جنگیم اما 3 بازیکن من چه گناهی کردند که مستقیم از کرونا باید فوتبال بازی کنند. همه بازیکنان کلیدی من کرونا داشتند و من نمی‌توانم کاری بکنم. الآن شرایط من نابرابر است. من کارم را کردم و نتایج قبلی مشخص است. یک سری تیم‌ها هم می‌گویند باید سه هیچ شود. چه سه هیچ شدنی؟ ما حیا داریم و رعایت می‌کنیم مگر نه ما هم می توانیم مثل دوستان تیم مان آماده نباشد یا ضعیف‌تر باشد و به دنبال بازی نکردن باشد. تیم ما الآن مدعی است و می‌توانیم با تیم‌های بالای جدول که بودجه آن‌ها را نداشتیم رقابت کنیم اما فعلا کرونا یقه ما را گرفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر