فرار موقت رایکا از منطقه سقوط/ شاگردان عنایتی روی دور برد

رایکا در هفته سی‌ام لیگ آزادگان توانست با کسب برتری مقابل قشقایی از منطقه سقوط خارج شود.

فرار موقت رایکا از منطقه سقوط/ شاگردان عنایتی روی دور برد

به گزارش ایسنا، دو دیدار در ادامه هفته سی‌ام لیگ آزادگان برگزار شد که در مهم‌ترین آن‌ها، رایکای بابل توانست با نتیجه 2 بر یک از سد قشقایی شیراز عبور کند تا امیدهایش برای بقا در لیگ یک را زنده کند. در این دیدار مهرداد و سعید حیدری در دقایق 12 و 45 برای رایکا گل‌زنی کردند و در آن سوی میدان هم حسین حیدری تک گل قشقایی را به ثمر رساند تا شب، شب حیدری‌ها باشد.

با این نتیجه قشقایی با 35 امتیاز موقتا در رده دوازدهم باقی ماند و رایکا با 31 امتیاز به رده چهاردهم صعود کرد تا از منطقه سقوط خارج شود. البته این رتبه‌ها موقتی است و این دو تیم باید منتظر برگزاری دیدارهای دیگر این هفته باشند.

همچنین تیم هوادار با هدایت غلامرضا عنایتی که هفته گذشته توانسته بود آلومینیوم رده دومی را شکست دهد، سومین پیروزی پیاپی‌اش را مقابل علم و ادب قعرجدولی کسب کردند. در این دیدار امیرحسین صالحی در دقیقه 6، حمید کاظمی در دقیقه 27 و امیرحسین صالحی در دقایق پایانی برای هوادار و احمد پورپناه در دقیقه 16 برای علم و ادب تبریز گل‌زنی کردند.

با این نتیجه هوادار 45 امتیازی شد و موقتا به رده هفتم صعود کرد. علم و ادب تبریز هم که هفته گذشته سقوطش به لیگ یک قطعی شد با 10 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان