معاون مشارکت های اجتماعی سازمان امور اجتماعی خبر داد؛

تمدید اعتبار پروانه فعالیت تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد تا پایان مهرماه

عابدینی گفت: تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد سراسر کشور می‌توانند تا پایان مهرماه سال جاری با حفظ وضعیت موجود خود به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

تمدید اعتبار پروانه فعالیت تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد تا پایان مهرماه

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا عابدینی معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور در مکاتبه با معاونین سیاسی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور بر لزوم تمدید پروانه انجمن‌ها و تشکل‌هایی که مدت اعتبار پروانه شان تمام شده است تا پایان مهر ماه سال جاری شد.

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی با تأکید بر اینکه این تصمیم با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس اتخاذ شده است؛ گفت: حسب تصمیم و مصوبه شورای ملی توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد و با عنایت به وضعیت موجود ناشی از بیماری کرونا در کشور و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مراقبتی، هر گونه تغییر در خصوص وضعیت تمدید پروانه تشکل‌های مردم نهاد و تغییرات ثبتی که مستلزم برگزاری جلسات گروهی نظیر مجامع عمومی و جلسات هیأت مدیره است، تا پایان مهر ماه سال جاری ضروری نیست.

وی در این خصوص افزود: تشکل‌ها، موسسات و سازمان‌های مردم نهاد سراسر کشور می‌توانند تا پایان مهرماه سال جاری با حفظ وضعیت موجود خود به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

عابدینی تصریح کرد: هر گونه مشکلات و مسائل حقوقی تشکل‌ها از طریق مکاتبه حل و فصل می‌شود و نیاز به حضور فیزیکی و برگزاری نشست نیست.

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی گفت: شایسته است تمام مدیران سازمان‌ها، موسسات، بانک‌ها و سایر ارگان‌های مرتبط با سازمان‌های مردم نهاد به منظور مساعدت در تمدید پروانه تشکل‌های مردم نهاد، دستورات مقتضی را صادر کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان