ماهان شبکه ایرانیان

تامین جهیزیه زوجین سادات به مناسبت اعیاد قربان و غدیر

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از تامین جهیزیه به زوجین سادات به مناسب اعیاد قربان و غدیر خبر داد.

تامین جهیزیه زوجین سادات به مناسبت اعیاد قربان و غدیر

به گزارش ایسنا، ابوالفضل پرینچی در نشست خبری مجازی خود که عصر امروز با هدف تشریح برنامه‌های دهه ولایت و عید سعید غدیر برگزار شد، اظهار کرد کمیته امداد هرساله به مناسبت عید قربان و غدیر، اقداماتی در راستای همدلی و مواسات داشته است.

وی با بیان اینکه علاوه بر افراد تحت پوشش کمیته امداد، افراد نیازمند دیگری در زمان کرونا و اجرای رزمایش مواسات و همدلی و همچنین توزیع بسته‌های غذایی ماه رمضان شناسایی شدند که در ایام عید قربان و غدیر نیز حتما به آنها کمک می‌شود، افزود: حدود 20 هزار یتیم و محسنین در کمیته امداد هستند و علاوه بر این حدود 3000 هزار بیمار صعب‌العلاج و حدود 2000 کودک با مشکل تغذیه‌ای تحت پوشش کمیته امداد هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه راه‌های کمک مختلفی برای اعیاد پیش رو طراحی شده است که یکی از آنها ثبت نام از طریق سایت بانی خیر است، ادامه داد: البته در این دهه توزیع سبد کالا یا واریز نقدی این بسته‌ها در دستورکار قرار دارد و این در حالیست که با کمک خیرین پرداخت جهیزیه به زوجین سادات نیز در برنامه‌های آتی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه گوشت‌های قربانی خیرین همان روز عید با کمک مددکاران، نیروهای بسیج و... به دست نیازمندان می‌رسد، افزوذ: البته در این دهه فقط به مددجویان کمیته امداد کمک نمی‌شود بلکه در حین عملیات کرونا افراد نیازمند دیگری نیز شناسایی شدند که به آنها نیز کمک می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان