قابلیت‌های احتمالی دوربین گلکسی نوت ۲۰ فاش شد؛ انتخاب میکروفن و فیلمبرداری ۸K

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی رسمی از سری گلکسی نوت ۲۰، تنور شایعات در مورد این گوشی داغ تر می‌شود. در تازه ترین شایعه اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های دوربین این گوشی منتشر شده که یکی از جالب‌ترین آن‌ها امکان انتخاب میکروفن برای فیلمبرداری است.

قابلیت‌های احتمالی دوربین گلکسی نوت 20 فاش شد؛ انتخاب میکروفن و فیلمبرداری 8K

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی رسمی از سری گلکسی نوت 20، تنور شایعات در مورد این گوشی داغ تر می‌شود. در تازه ترین شایعه اطلاعات جدیدی از قابلیت‌های دوربین این گوشی منتشر شده که یکی از جالب‌ترین آن‌ها امکان انتخاب میکروفن برای فیلمبرداری است.

سایت Sammobile به نقل از «MaxWinebach» از افشاگران دنیای تکنولوژی می‌گوید که حالت Pro Video دوربین گلکسی نوت 20 به کاربر اجازه می‌دهد تا نوع میکروفن (جلو، عقب، جلو و عقب، بلوتوث یا USB) را برای فیلمبرداری انتخاب کند. این قابلیت دست کاربر را برای تهیه ویدیوبلاگ (ولاگ) یا استریم بسیار باز می‌گذارد. به گفته وی تنظیم رزولوشن نیز در این مد امکان پذیر خواهد بود.

قابلیت های احتمالی دوربین گلکسی نوت 20 فاش شد

در ادامه گزارش نوشته شده که دوربین گلکسی نوت 20 از ابزارهای هیستوگرام و فاصله کانونی نیز برخوردار بوده و فیلمبرداری و عکسبرداری با کیفیت تر را فراهم می‌کند. قابلیت Single Take که اولین بار با گلکسی اس 20 معرفی شد نیز بهبود یافته است. این قابلیت در حال حاضر کلیپ‌هایی تا حداکثر 5 ثانیه می‌گیرد، اما در گلکسی نوت 20 کاربران می‌توانند مدت زمان آن را بین 5 تا 15 ثانیه تنظیم کنند.

منبع یاد شده می‌گوید دوربین گلکسی نوت 20 همچنین از قابلیت فیلمبرداری در رزولوشن حداکثر 8K با نسبت تصویر 21:9 برخوردار است. این قابلیت امکان تصویربرداری سینمایی‌تر را فراهم کرده و تماشای محتوا در مانیتورهای فوق عریض را لذت بخش تر خواهد کرد. بزرگنمایی 50 برابری نیز در مدل‌هایی که از زوم فضایی 100 برابری پشتیبانی می‌کنند، وجود خواهد داشت. این قابلیت در حال حاضر در گلکسی اس 20 اولترا از حالت 30 برابر به 100 برابر جهش می‌کند.

سامسونگ در تاریخ 5 اوت (15 مرداد) در مراسم مجازی به طور رسمی از سری گلکسی نوت 20 رونمایی می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان