مدیرعامل بنیاد احسان خبرداد؛

افزایش ۱۵ درصدی تماس مردم با سامانه تلفنی ۴۰۳۰

ترکمانه گفت: درهفته اخیر شاهد افزایش ١٥ درصدی تماس‌های مردم از سراسر کشور با سامانه ۴۰۳۰ هستیم.

افزایش 15 درصدی تماس مردم با سامانه تلفنی 4030

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ترکمانه مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت؛ سامانه 4030 بعنوان مرکز خدمات مشاوره‌ای ستاداجرایی وبا همکاری وزارت بهداشت رای کسب اطلاعات مربوط به بیماری کرونا بود.

او با بیان اینکه تعداد کل تماس‌ها با این سامانه از ابتدای شیوع کرونا به عدد قابل توجه ١٦میلیون و٥٠٠ هزار تماس رسیده است، گفت: پاسخ‌ها در سامانه ٤٠٣٠ به دو روش پاسخگویی از طریق سیستم ورودی IVR و گفتگوی مستقیم با مشاوران آموزش دیده انجام میشود که ٥٦ درصد تماس‌های هفته گذشته بااین سامانه از سوی بانوان و ٤٤ درصد از سوی آقایان بوده است.

ترکمانه افزود: پس از موضوع دریافت مشاوره توسط فردی که گمان میکرده خود یا اطرافیانش علائم بیماری را دارند، دو موضوع ارتقاء سطح دانش در مورد راه‌های انتقال کرونا و شناسایی مراکز ارائه دهنده خدمات تخصصی کرونا از دیگر سئوالات اصلی تماس گیرندگان بوده است.

مدیرعامل بنیاد احسان ادامه داد: درهفته گذشته بیشترین تعداد تماس‌ها با سامانه ٤٠٣٠ از استان‌های تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان و فارس بوده است.

اوخاطرنشان کرد: تغذیه در دوران کرونا ١٣درصد، مشاوره و روانشناسی کرونا ١١درصد و سلامت سالمندان و مادران باردار در دوران کرونا ٤ درصد سوالات شهروندان را به خود اختصاص داده است.

ترکمانه بیان کرد: به گفته مسئولان وزارت بهداشت، فعالیت سامانه 4030 سهم به سزایی در کاهش مراجعات غیرضروری شهروندان به مراکز درمانی و کاهش ریسک انتقال ویروس کوید 19 داشته است.

بیشتربخوانید

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان