ماهان شبکه ایرانیان

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام / وقتی که تنها یک نماد صف فروش داشت

اقتصاد آنلاینمحمدمهدی اسفندیاری؛ در ساعت 10:00 جمع صف‌های خرید به حدود هشت هزار و 900 میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش تنها 250 میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با هشت هزار و 650 میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید «پترول»، «وآیند» و «فولاد» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان هزار و 820 میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز تنها در صف فروش «وسدید» انتظار طرف مقابل را می‌کشد؛ گفتنی است حجم صف ریل سیر کوثر (حسیر) به 15 درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

ارزش 10 صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع چهار هزار و 550 میلیارد تومان (51 درصد کل) و تک صف فروش 245 میلیارد تومان (100 درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 102 نماد و حجم صف‌های فروش تنها در یک نماد بیش از 10 میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های "محصولات شیمیایی" و "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند دو هزار و 300 میلیارد تومان و هزار میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر هیچ گروهی تحت فشار فروش نیست.

این جدول حدود 50 درصد از 9 هزار و 350 میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هفت هزار و 270 میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 129 درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به 16 هزار و 620 میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای خرید و فروش بورس 4.30

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان